forumnju z rachunkiemusługiBrak SIM na telefonie

Brak SIM na telefonie

 

Brak SIM na telefonie (2020-08-27 19:40)

Dzień dobry,
na telefonie po instalacji programu pojawiła się informacja BRAK SIM.
Jak sprawdzić, co się stało? Jak skontaktować się z kim kompetentnym w tym temacie? Co może być tego powodem (iPhone 5s)?
Jak sprawdzić aktualny stan połączeń przy takiej blokadzie, kiedy nie ma dostępu przez autoryzację SMS?

 

Brak SIM na telefonie (2020-08-29 13:01)

Dzień dobry :) Najlepiej wykonać tzw. test krzyżowy, czyli włożyć kartę do innego urządzenia, choć wszystko wskazuje na uszkodzenie karty SIM. Jeżeli w innym telefonie problem nie ustąpi, trzeba zadzwonić z innego numeru do BOK pod numer 690610610 lub wysłać zgłoszenie przez formularz kontaktowy w sprawie wymiany karty. Koszt to 25 zł. W BOK sprawdzą też połączenia. Pozdrawiam :) 

odpowiedź

Brak SIM na telefonie | pilotka (29.08.2020, 13:01)

Dzień dobry :) Najlepiej wykonać tzw. test krzyżowy, czyli włożyć kartę do innego urządzenia, choć wszystko wskazuje na uszkodzenie karty SIM. Jeżeli w innym telefonie problem nie ustąpi, trzeba zadzwonić z innego numeru do BOK pod numer 690610610 lub wysłać zgłoszenie przez formularz kontaktowy w sprawie wymiany karty. Koszt to 25 zł. W BOK sprawdzą też połączenia. Pozdrawiam :) 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

14 gości i 1 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies