forumnju z rachunkiemofertaPrzeniesienie numeru z Orange

Przeniesienie numeru z Orange

 

Przeniesienie numeru z Orange (2020-04-07 10:47)

Bardzo dziwna sytuacja, może umowa się jednak wcześniej zakończyła albo jest jakiś błąd w systemir? Zawsze rabaty obowiązują do końca okresu rozliczeniowego po zakończonej umowie i dlatego numer jest przenoszony pod koniec cyklu, by uniknąć nieprawidłowych rozliczeń.  Najlepiej zadzwoń Aniu na *100 i tam wyjaśnij tę sprawę. Pozdrawiam :) 

 

Przeniesienie numeru z Orange (2020-04-07 20:19)

Na aplikacji mobilnej mam informację na czerwonym tle, że umowa kończy się za 13 dni 2020-04-20. Znalazłam też umowę i również jest data końca umowy ta wyżej wymieniona. Masz rację, jutro zadzwonię do operatora to wyjaśnić. Dziękuję!

~ania

 

Przeniesienie numeru z Orange (2023-01-15 14:54)

Witam, mam pytanie. Mam jeden numer w Nju i chciałbym podłączyć do niego numer z Orange. Jak to zrobić, aby wszystko zagrało? Próbowałem już podłączyć numer żony z T- mobile, niestety w odpowiedzi dostałem, że nie jest to możliwe.

~pejo

 

Przeniesienie numeru z Orange (2023-01-15 22:09)

to jest odpowiedź na post:

Witam, mam pytanie. Mam jeden numer w Nju i chciałbym podłączyć do niego numer z Orange. Jak to zrobić, aby wszystko zagrało? Próbowałem już podłączyć numer żony z T- mobile, niestety w odpowiedzi dostałem, że nie jest to możliwe.


Połączyć może tylko numery zarejestrowane na siebie.Wystarczyło zrobić w T-Mobile cesję numeru (lub przerejestrować jeżeli jest na kartę) i potem przenieść do nju. Nie wiem kogo pytałeś ale wprowadzono cię w błąd. Każda normalna sieć umożliwia zmianę właściciela numeru (oprócz nju...)
Numer z orange (jeżeli jest na ciebie zarejestrowany) przeniesiesz do nju bez probelmu a potem jeżeli chcesz go "połączyć" musisz zawrzeć dodatkową umowę.

~gość1673816998226

odpowiedź

Przeniesienie numeru z Orange | pilotka (07.04.2020, 10:47)

Bardzo dziwna sytuacja, może umowa się jednak wcześniej zakończyła albo jest jakiś błąd w systemir? Zawsze rabaty obowiązują do końca okresu rozliczeniowego po zakończonej umowie i dlatego numer jest przenoszony pod koniec cyklu, by uniknąć nieprawidłowych rozliczeń.  Najlepiej zadzwoń Aniu na *100 i tam wyjaśnij tę sprawę. Pozdrawiam :) 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

80 gości i 0 zalogowanych użytkowników