Przeniesienie

 

Przeniesienie (2019-08-26 09:18)

Przeniosłam nju z abonamentu na kartę, od 2 dni moja karta nie działa. Nie mam nawet jak się skontaktować z biurem obsługi. Włączałam i wyłączałam tel dalej ?no service? proszę o pomoc bo bez telefonu jak bez ręki! 

~asia19882019

 

Przeniesienie (2019-08-26 11:14)

Hej :) Jeżeli po przełożeniu karty SIM do innego urządzenia, karta nadal nie będzie działać - wyślij zgłoszenie w tej sprawie do Biura Obsługi Klienta przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na konto nju mobile. Pozdrawiam. 

 

Przeniesienie (2019-08-27 11:35)

to jest odpowiedź na post:

Hej :) Jeżeli po przełożeniu karty SIM do innego urządzenia, karta nadal nie będzie działać - wyślij zgłoszenie w tej sprawie do Biura Obsługi Klienta przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na konto nju mobile. Pozdrawiam. 

 


Jest tylko opcja kontaktu telefonicznie z bok. Jestem za granica nie mam możliwości przełożenia karty. To jakiś paradoks, nju mobile obiecuje przez telefon ze wszystko będzie działać po zmianie a później nic nie działa. Chyba czas zmienić operatora 

~asia19882019

 

Przeniesienie (2019-08-27 12:56)

To wszystko jasne. Podczas migracji została wyłączona usługa roaming. 

 

Przeniesienie (2019-08-27 12:56)

Do moderacji: proszę o usunięcie: zdublowało post. 

[edytowane przez pilotka o 13:02 w dniu 2019-08-27]
 

Przeniesienie (2019-08-27 13:08)

sprawdziłam na swoim koncie po zalogowaniu, mam aktywna usługę roamingu oraz włączony roaming w telefonie.
Nadal nie działa 

 

Przeniesienie (2019-08-27 13:11)

To  wyślij zgłoszenie przez formularz kontaktowy do bok. 

odpowiedź

Przeniesienie | pilotka (27.08.2019, 12:56)

Do moderacji: proszę o usunięcie: zdublowało post. 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

25 gości i 0 zalogowanych użytkowników