forumnju z rachunkiemusługiBrak "lejka" po wykorzystaniu limitu danych

Brak "lejka" po wykorzystaniu limitu danych

 

Brak "lejka" po wykorzystaniu limitu danych (2019-06-02 10:44)

Mam abonament za 29zł oraz włączoną usługę "im dłużej tym lepiej" dzięki czemu mam 25gb internetu na miesiąc. Ostatnio wykorzystałem limit i dokupiłem jeszcze 9gb za 9zł. Jednakże po wykorzystaniu już tego pakietu nie właczył mi się lejek. Z internetu korzystam cały czas z pełną prędkością. Czy za te dane, które wykorzystałem ponad limit zapłacę dodatkowo? 

 

Brak "lejka" po wykorzystaniu limitu danych (2019-06-02 11:00)

Cześć :) Jeżeli przez błąd systemu nie nastąpiło ograniczenie prędkości transmisji danych, nie zostaniesz obciążony dodatkowymi kosztami, ponieważ regulamin jasno stanowi, że taki lejek powinien zostać włączony. Pozdrawiam :)

[edytowane przez pilotka o 11:01 w dniu 2019-06-02]

odpowiedź

Brak " | lejka" ( po wykorzystaniu limitu danych)

Cześć :) Jeżeli przez błąd systemu nie nastąpiło ograniczenie prędkości transmisji danych, nie zostaniesz obciążony dodatkowymi kosztami, ponieważ regulamin jasno stanowi, że taki lejek powinien zostać włączony. Pozdrawiam :)
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

110 gości i 1 zalogowanych użytkowników