forumnju z rachunkiemusługiBrak "lejka" po wykorzystaniu limitu danych

Brak "lejka" po wykorzystaniu limitu danych

 

Brak "lejka" po wykorzystaniu limitu danych (2019-06-02 10:44)

Mam abonament za 29zł oraz włączoną usługę "im dłużej tym lepiej" dzięki czemu mam 25gb internetu na miesiąc. Ostatnio wykorzystałem limit i dokupiłem jeszcze 9gb za 9zł. Jednakże po wykorzystaniu już tego pakietu nie właczył mi się lejek. Z internetu korzystam cały czas z pełną prędkością. Czy za te dane, które wykorzystałem ponad limit zapłacę dodatkowo? 

 

Brak "lejka" po wykorzystaniu limitu danych (2019-06-02 11:00)

Cześć :) Jeżeli przez błąd systemu nie nastąpiło ograniczenie prędkości transmisji danych, nie zostaniesz obciążony dodatkowymi kosztami, ponieważ regulamin jasno stanowi, że taki lejek powinien zostać włączony. Pozdrawiam :)

[edytowane przez pilotka o 11:01 w dniu 2019-06-02]
 

Brak "lejka" po wykorzystaniu limitu danych (2021-04-20 17:45)

to jest odpowiedź na post:

Mam abonament za 29zł oraz włączoną usługę "im dłużej tym lepiej" dzięki czemu mam 25gb internetu na miesiąc. Ostatnio wykorzystałem limit i dokupiłem jeszcze 9gb za 9zł. Jednakże po wykorzystaniu już tego pakietu nie właczył mi się lejek. Z internetu korzystam cały czas z pełną prędkością. Czy za te dane, które wykorzystałem ponad limit zapłacę dodatkowo? 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1618933551357

odpowiedź

Brak " | lejka" ( po wykorzystaniu limitu danych)

Mam abonament za 29zł oraz włączoną usługę "im dłużej tym lepiej" dzięki czemu mam 25gb internetu na miesiąc. Ostatnio wykorzystałem limit i dokupiłem jeszcze 9gb za 9zł. Jednakże po wykorzystaniu już tego pakietu nie właczył mi się lejek. Z internetu korzystam cały czas z pełną prędkością. Czy za te dane, które wykorzystałem ponad limit zapłacę dodatkowo? 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

19 gości i 2 zalogowanych użytkowników