forumnju z rachunkiemofertaZmiana usługi abonamentowej online.

Zmiana usługi abonamentowej online.

 

Zmiana usługi abonamentowej online. (2018-12-14 20:09)

Dzień dobry wszystkim,
 ponad miesiąc temu zdecydowałem się zmniejszyć swoje miesięczne zobowiązania m.in w njuMobile i tak chciałem zmniejszyć swój abonament z 39zł na 29zł. Wszedłem więc w Moje Konto i dalej w Usługi. Dezaktywowałem usługę "bez limitu 39zł" co zaskutkowało komunikatem "usługa w trakcie zmiany". Nie dało się wtedy aktywować usługi "bez limitu 29zł". Wczoraj (czwartek) rano przyszedł sms z informacją, że 'usługa bla bla 39zł zostanie wyłączona w ciągu 24h'. Dziś wieczorem loguję się do Mojego Konta i widzę, że żadna usługa abonamentowa nie jest aktywna (a jakoś dziś dzwoniłem :)). Kliknąłem więc aktywację "bez limitu 29zł" i nadszedł sms o treści: zlecenie zostało przyjęte. Usługa zostanie włączona 13-01-2019. Co w takim przypadku z okresem 14.12.2018 a 13.01.2019? Mocno nabroiłem? Miesiąc temu wysłałem maila z zapytaniem/potwierdzeniem aby nie zostać bez telefonu na okres świąteczny ale niestety, ani odzewu ze strony obsługi ani potwierdzenia, numeru zgłoszenia.
Czy tak poprawnie powinna wyglądać zmiana usługi abonamentowej?
Trzymajcie się ciepło :)

PS1: Możliwe, że nie udzieliłem zgody na kontakt ze mną podczas podpisywania pierwszej umowy - taki ze mnie spryciarz...
PS2: Mam dostępne tylko 7.5GB internetu. Powinienem mieć co najmniej 10GB, bo tyle jest w usłudze 'bez limitu 29zł' plus GBajty za staż. :(
PS2.5: Ok, zaczynam kumać: Usługa 'bezlimitu 39zł' została dezaktywowana i nie została włączona wł. usługa 'bez limitu 29zł'. Zrobienie płynnego przejścia z 39 na 29 jest albo gdzieś głęboko ukryte albo niemożliwe. Na miesiąc zostałem przypisany do usługi nju podstawowy, gdzie jest m.in 3GB transferu danych. 7.5GB to mój bonus za staż. Szkoda, że mój e-mail do obsługi sprzed ponad miesiąca kiedy grzebałem na portalu zmieniając usługi pozostał bez odpowiedzi.

 

Zmiana usługi abonamentowej online. (2018-12-14 21:58)

Dobry wieczór :) Troszkę napsociłeś, ale w sumie nie wszyscy wiedzą, że trzeba zlecić włączenie nowej usługi, bo wtedy w jednym zamówieniu jednocześnie podstawi się wyłączenie starej, tak by zamiana przebiegła płynnie. Ze względu na to, że zleciłeś wyłączenie starej, co nastąpiło w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego, a nowa zostanie włączona z początkiem następnego, w bieżącym nie korzystasz z żadnej usługi obniżającej koszty połączeń i będziesz rozliczony zgodnie z planem nju podstawowy, w którym są trzy limity: 29 zł na rozmowy, 9 zł na SMS i MMS-y i 19 zł na transmisję danych. To, co mogę poradzić to złóż reklamację, może będziesz mógł liczyć na przychylność biura obsługi :) Zgłoszenie wyślij przez formularz kontaktowy, maile nie są honorowane. Zgoda obsługowa na NIE nie stanowi przeszkody w odpowiedzi na reklamację drogą mailową lub telefoniczną, blokuje jedynie kontakt na inny numer niż ten, którego dotyczy sprawa. Masz 7.5 GB, bo masz nju podstawowy, gdzie w podstawie jest 3 GB, a przy usłudze " Im dłuźej, tym lepiej" wzrosło Ci razy 2.5, stąd masz 7.5 GB. Pozdrawiam serdecznie :)

[edytowane przez pilotka o 22:02 w dniu 2018-12-14]

odpowiedź

Zmiana usługi abonamentowej online. | kaban (14.12.2018, 20:09)

Dzień dobry wszystkim,
 ponad miesiąc temu zdecydowałem się zmniejszyć swoje miesięczne zobowiązania m.in w njuMobile i tak chciałem zmniejszyć swój abonament z 39zł na 29zł. Wszedłem więc w Moje Konto i dalej w Usługi. Dezaktywowałem usługę "bez limitu 39zł" co zaskutkowało komunikatem "usługa w trakcie zmiany". Nie dało się wtedy aktywować usługi "bez limitu 29zł". Wczoraj (czwartek) rano przyszedł sms z informacją, że 'usługa bla bla 39zł zostanie wyłączona w ciągu 24h'. Dziś wieczorem loguję się do Mojego Konta i widzę, że żadna usługa abonamentowa nie jest aktywna (a jakoś dziś dzwoniłem :)). Kliknąłem więc aktywację "bez limitu 29zł" i nadszedł sms o treści: zlecenie zostało przyjęte. Usługa zostanie włączona 13-01-2019. Co w takim przypadku z okresem 14.12.2018 a 13.01.2019? Mocno nabroiłem? Miesiąc temu wysłałem maila z zapytaniem/potwierdzeniem aby nie zostać bez telefonu na okres świąteczny ale niestety, ani odzewu ze strony obsługi ani potwierdzenia, numeru zgłoszenia.
Czy tak poprawnie powinna wyglądać zmiana usługi abonamentowej?
Trzymajcie się ciepło :)

PS1: Możliwe, że nie udzieliłem zgody na kontakt ze mną podczas podpisywania pierwszej umowy - taki ze mnie spryciarz...
PS2: Mam dostępne tylko 7.5GB internetu. Powinienem mieć co najmniej 10GB, bo tyle jest w usłudze 'bez limitu 29zł' plus GBajty za staż. :(
PS2.5: Ok, zaczynam kumać: Usługa 'bezlimitu 39zł' została dezaktywowana i nie została włączona wł. usługa 'bez limitu 29zł'. Zrobienie płynnego przejścia z 39 na 29 jest albo gdzieś głęboko ukryte albo niemożliwe. Na miesiąc zostałem przypisany do usługi nju podstawowy, gdzie jest m.in 3GB transferu danych. 7.5GB to mój bonus za staż. Szkoda, że mój e-mail do obsługi sprzed ponad miesiąca kiedy grzebałem na portalu zmieniając usługi pozostał bez odpowiedzi.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

32 gości i 0 zalogowanych użytkowników