Problem ze stanem konta

 

Problem ze stanem konta (2018-09-10 13:29)

<div>Dzień dobry,</div><div>Witam wszystkich na forum, jestem tu po raz pierwszy. W pierwszym dniu nowego okresu rozliczeniowego w NJU Internetowy mam zużycie 35.87 GB (ze 100 GB całkowitego limitu) co przekłada się na 0 zł (z 29). Nadmienię, że dziś w ogóle jeszcze nie korzystałem z internetu.
</div><div>Co to za błąd i gdzie interweniować?</div><div>Z góry dziękuję za pomoc.
</div>

 

Problem ze stanem konta (2018-09-10 18:32)

To są dane z poprzedniego okresu rozliczeniowego, aby uzyskać aktualne dane rozłącz bieżącą sesję internetową, do 24 godzin dane na koncie nju mobile powinny się zaktualizować. Pozdrawiam :)

 

Problem ze stanem konta (2018-09-10 18:58)

to jest odpowiedź na post:

To są dane z poprzedniego okresu rozliczeniowego, aby uzyskać aktualne dane rozłącz bieżącą sesję internetową, do 24 godzin dane na koncie nju mobile powinny się zaktualizować. Pozdrawiam :)




Dziękuję, już jest ok .
Pozdrawiam

 

Problem ze stanem konta (2018-11-09 08:32)

to jest odpowiedź na post:

To są dane z poprzedniego okresu rozliczeniowego, aby uzyskać aktualne dane rozłącz bieżącą sesję internetową, do 24 godzin dane na koncie nju mobile powinny się zaktualizować. Pozdrawiam :)




Mam podobny problem, tylko według billingów o północy 6 listopada, czyli w pierwszą minutę okresu rozliczeniowego zużyłem niemal 40 GB transferu. Minęły już 3 dni, a limit nadal się nie zresetował. Dostałem już fakturę i SMS z informacją o rozpoczęciu nowego okresu rozliczeniowego, ale limit nadal pokazuje prawie 40 GB zużytego transferu. Czy te dane też się zresetują?

 

Problem ze stanem konta (2018-11-09 13:01)

Obecnie na nju mobile prezentowane są środki z uwzględnieniem rezerwacji, czyli nie pokazuje rzeczywistego zużycia danych, tylko z uwzględnieniem środków zarezerwowanych. Środki są rezerwowane na kilka lub kilkanaście godzin, jeżeli nie zostaną wykorzystane wrócą i powiększą limit danych. Najlepiej rozłącz sesje internetowe na wszystkich urządzeniach, na których korzystasz z transmisji danych. Do 24 godzin dane powinny się zaktualizować i wtedy zobaczysz ile danych rzeczywiście zostało pobranych. Pozdrawiam.

odpowiedź

Problem ze stanem konta | pilotka (09.11.2018, 13:01)

Obecnie na nju mobile prezentowane są środki z uwzględnieniem rezerwacji, czyli nie pokazuje rzeczywistego zużycia danych, tylko z uwzględnieniem środków zarezerwowanych. Środki są rezerwowane na kilka lub kilkanaście godzin, jeżeli nie zostaną wykorzystane wrócą i powiększą limit danych. Najlepiej rozłącz sesje internetowe na wszystkich urządzeniach, na których korzystasz z transmisji danych. Do 24 godzin dane powinny się zaktualizować i wtedy zobaczysz ile danych rzeczywiście zostało pobranych. Pozdrawiam.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

33 gości i 0 zalogowanych użytkowników