Problem ze stanem konta

 

Problem ze stanem konta (2018-09-10 13:29)

<div>Dzień dobry,</div><div>Witam wszystkich na forum, jestem tu po raz pierwszy. W pierwszym dniu nowego okresu rozliczeniowego w NJU Internetowy mam zużycie 35.87 GB (ze 100 GB całkowitego limitu) co przekłada się na 0 zł (z 29). Nadmienię, że dziś w ogóle jeszcze nie korzystałem z internetu.
</div><div>Co to za błąd i gdzie interweniować?</div><div>Z góry dziękuję za pomoc.
</div>

 

Problem ze stanem konta (2018-09-10 18:32)

To są dane z poprzedniego okresu rozliczeniowego, aby uzyskać aktualne dane rozłącz bieżącą sesję internetową, do 24 godzin dane na koncie nju mobile powinny się zaktualizować. Pozdrawiam :)

 

Problem ze stanem konta (2018-09-10 18:58)

to jest odpowiedź na post:

To są dane z poprzedniego okresu rozliczeniowego, aby uzyskać aktualne dane rozłącz bieżącą sesję internetową, do 24 godzin dane na koncie nju mobile powinny się zaktualizować. Pozdrawiam :)




Dziękuję, już jest ok .
Pozdrawiam

 

Problem ze stanem konta (2018-11-09 08:32)

to jest odpowiedź na post:

To są dane z poprzedniego okresu rozliczeniowego, aby uzyskać aktualne dane rozłącz bieżącą sesję internetową, do 24 godzin dane na koncie nju mobile powinny się zaktualizować. Pozdrawiam :)




Mam podobny problem, tylko według billingów o północy 6 listopada, czyli w pierwszą minutę okresu rozliczeniowego zużyłem niemal 40 GB transferu. Minęły już 3 dni, a limit nadal się nie zresetował. Dostałem już fakturę i SMS z informacją o rozpoczęciu nowego okresu rozliczeniowego, ale limit nadal pokazuje prawie 40 GB zużytego transferu. Czy te dane też się zresetują?

 

Problem ze stanem konta (2018-11-09 13:01)

Obecnie na nju mobile prezentowane są środki z uwzględnieniem rezerwacji, czyli nie pokazuje rzeczywistego zużycia danych, tylko z uwzględnieniem środków zarezerwowanych. Środki są rezerwowane na kilka lub kilkanaście godzin, jeżeli nie zostaną wykorzystane wrócą i powiększą limit danych. Najlepiej rozłącz sesje internetowe na wszystkich urządzeniach, na których korzystasz z transmisji danych. Do 24 godzin dane powinny się zaktualizować i wtedy zobaczysz ile danych rzeczywiście zostało pobranych. Pozdrawiam.

odpowiedź

Problem ze stanem konta | staszek94 (09.11.2018, 08:32)




Mam podobny problem, tylko według billingów o północy 6 listopada, czyli w pierwszą minutę okresu rozliczeniowego zużyłem niemal 40 GB transferu. Minęły już 3 dni, a limit nadal się nie zresetował. Dostałem już fakturę i SMS z informacją o rozpoczęciu nowego okresu rozliczeniowego, ale limit nadal pokazuje prawie 40 GB zużytego transferu. Czy te dane też się zresetują?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

15 gości i 2 zalogowanych użytkowników