forumnju z rachunkiemofertabrak dostawy karty przez DPD

brak dostawy karty przez DPD

 

brak dostawy karty przez DPD (2018-04-03 19:00)

zamówiłem numer dodatkowy do rachunku. Kurier mi przesyłki nie dostarczył - trafiła z powrotem do Orange. Pytanie 1. Z kim mogę się skontaktować by, wskazując nr zamówienia, przesyłka ponownie została do mnie wysłana?
Pytanie 2. Czy podpisanie tej umowy (lub umowy na internet na kartę) można zrealizować w salonie Orange?
Pytanie 3, gdzie mogę złożyć skargę na kuriera z którym współpracujecie?
Jak się dowiedziałem w DPD kurier nie ma obowiązku (ale jak widać i chęci) zadzwonić na telefon czy w ogóle jestem w domu - pracuję jak każdy normalny człowiek w trakcie dnia a podpisać umowę trzeba. Po drugiej nieudanej próbie przekierowałem przesyłkę na adres pracy - dokładnie podyktowany adres, piętro i nazwa firmy. Następnego dnia nawet jakaś pani z obsługi do mnie zadzwoniła by potwierdzić zmianę adresu - potwierdziłem. Kurier dwukrotnie (wg historii) nie mógł odnaleźć odbiorcy. Pytałem w recepcji firmy, nikt o mnie nie pytał, oczywiście kurier do mnie nawet nie dzwonił. Skontaktowałem się z obsługą DPD przez ich czat - koleś potwierdził poprawność danych dostawy. Następnego dnia przesyłka została zmagazynowana. Zadzwonił do mnie człowiek by ustalić dokładny adres dostawy i czas dostawy. Zapytałem jakie ma dane tej przesyłki że do mnie nie trafiła - on widział tylko nazwę ulicy i kod pocztowy. No to niezły tam bajzel mają! Po rozmowie sprawdziłem status przesyłki - coś w stylu "ustalono nowy termin dostawy". Dzisiaj w końcu miałem mieć dostarczoną tę umowę. Kurier nie przyszedł więc sprawdziłem jej status: tego samego dnia w którym ustaliłem termin dostawy zmieniono status "ustalono nowy termin dostawy" na "zwrot przesyłki do nadawcy". Przesyłka z powrotem trafiła do Orange pomimo, że ustalone zostało jej ponowne dostarczenie. To są jakieś jaja.
DPD naciąga was na kasę przez nieprofesjonalne dostarczanie przesyłek, nie wiem czy specjalnie kurier nie chce wykonać tego telefonu i w 5 sekund ustalić dostawę? radzę przemyśleć dalszą współpracę z tym kurierem.

 

brak dostawy karty przez DPD (2018-04-03 21:37)

1. Jeżeli przesyłka już wróciła do Orange to zamówienie niestety należy złożyć jeszcze raz.
2. W Salonie Orange nie podpiszesz Umowy z nju mobile, podpisanie umowy następuje wyłącznie poprzez dostarczenie umowy przez kuriera.
3. Skargę na kuriera możesz złożyć w DPD.

 

brak dostawy karty przez DPD (2019-09-11 16:06)


Kr901rm


Pani ktora dzis jezdzila w tym aucie zajezdza ludzio droge! Prawie 2 wypadki!!!


I chyba czeswa nie byla, tak nie wyglodalo!

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~polka

 

brak dostawy karty przez DPD (2019-09-25 19:24)

Miałem podobną sytuację z kurierem DPD. Podczas składania oferty przez stronę nju mobile, przeczytać można informację, że kurierzy w dużych miastach pracują do 19.  Na tej podstawie, jako mieszkaniec Krakowa, w dodatku ścisłego centrum uznałem, że podpisanie umowy nie będzie stanowiło żadnego problemu. Ze strony nju mobile wszystko przebiegło profesjonalnie, umowa została wysłana już następnego dnia. Kurier próbował dostarczyć przesyłkę w poniedziałek o 12. Oczywiście nie było mnie w domu, gdyż jak wszystkie osoby zamawiające ofertę na abonament, byłem wtedy w pracy. Usługa online DPD pozwoliła mi wybrać czas i godzinę dostawy, którą ustawiłem na środę w godz. 16-18 (zgodnie z możliwymi do wyboru opcjami na stronie DPD). W środę jednak oczywiście kuriera nie zastałem a pani w Centrali DPD powiedziała, że był znowu o 12 i nikogo nie zastał.  Uświadomiłem panią, że o 12 jestem w pracy i nie mogę odebrać paczki przed 16, spytałem o możliwe rozwiązania. Pani skomentowała to krótko "w takim razie jest to niemożliwe" i poleciła podjechać do Magazynu DPD w innym mieście. 
Uważam, że współpraca z firmą DPD jest utrudnieniem dla potencjalnych klientów Nju mobile i jako klient czuje się rozczarowany przebiegiem transakcji. Moim zdaniem możliwość podpisania umowy w godzinach popołudniowych powinna być standardem. 

~damrud

 

brak dostawy karty przez DPD (2019-10-05 22:36)

Też uważam, że współpraca z tą firmą pozostawia wiele do życzenia. Ostatnio oznaczyli przesyłkę jako odebraną, mimo iż nikt nie odebrał. Na infolinii potwierdzili, że przesyłka została odebrana. Dopiero po numerze listu przewozowego sprawdziłem, że kurier się pomylił, na szczęście zjawił się następnego dnia. 

odpowiedź

brak dostawy karty przez DPD | robertk (03.04.2018, 19:00)

zamówiłem numer dodatkowy do rachunku. Kurier mi przesyłki nie dostarczył - trafiła z powrotem do Orange. Pytanie 1. Z kim mogę się skontaktować by, wskazując nr zamówienia, przesyłka ponownie została do mnie wysłana?
Pytanie 2. Czy podpisanie tej umowy (lub umowy na internet na kartę) można zrealizować w salonie Orange?
Pytanie 3, gdzie mogę złożyć skargę na kuriera z którym współpracujecie?
Jak się dowiedziałem w DPD kurier nie ma obowiązku (ale jak widać i chęci) zadzwonić na telefon czy w ogóle jestem w domu - pracuję jak każdy normalny człowiek w trakcie dnia a podpisać umowę trzeba. Po drugiej nieudanej próbie przekierowałem przesyłkę na adres pracy - dokładnie podyktowany adres, piętro i nazwa firmy. Następnego dnia nawet jakaś pani z obsługi do mnie zadzwoniła by potwierdzić zmianę adresu - potwierdziłem. Kurier dwukrotnie (wg historii) nie mógł odnaleźć odbiorcy. Pytałem w recepcji firmy, nikt o mnie nie pytał, oczywiście kurier do mnie nawet nie dzwonił. Skontaktowałem się z obsługą DPD przez ich czat - koleś potwierdził poprawność danych dostawy. Następnego dnia przesyłka została zmagazynowana. Zadzwonił do mnie człowiek by ustalić dokładny adres dostawy i czas dostawy. Zapytałem jakie ma dane tej przesyłki że do mnie nie trafiła - on widział tylko nazwę ulicy i kod pocztowy. No to niezły tam bajzel mają! Po rozmowie sprawdziłem status przesyłki - coś w stylu "ustalono nowy termin dostawy". Dzisiaj w końcu miałem mieć dostarczoną tę umowę. Kurier nie przyszedł więc sprawdziłem jej status: tego samego dnia w którym ustaliłem termin dostawy zmieniono status "ustalono nowy termin dostawy" na "zwrot przesyłki do nadawcy". Przesyłka z powrotem trafiła do Orange pomimo, że ustalone zostało jej ponowne dostarczenie. To są jakieś jaja.
DPD naciąga was na kasę przez nieprofesjonalne dostarczanie przesyłek, nie wiem czy specjalnie kurier nie chce wykonać tego telefonu i w 5 sekund ustalić dostawę? radzę przemyśleć dalszą współpracę z tym kurierem.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

259 gości i 1 zalogowanych użytkowników