Formularz kontatkowy

 

Formularz kontatkowy (2018-03-20 13:40)

Czy ten formularz w ogóle działa?


Wczoraj wysłałam zgłoszenie <span >1524492000 z prośbą o wydanie duplikatu karty SIM. Zgłoszenie zostało zamknięte. W treści zgłoszenia nic nie ma. W historii zgłoszenia też nic nie ma. Na mailu żadnych informacji. Nie wiem czy zgłoszenie zostało przyjęte czy nie?
<span >

<span >Dzisiaj przez formularz zgłoszeniowy <span >wysłałam powyższe informacje z prośbą jak wyżej (<span >1524544366)<span >. I ta sama sytuacja. Zgłoszenie zamknięte... bez żadnych szczegółów.
<span >

<span >Czy w sprawie wydania duplikatu karty należy się kontaktować telefonicznie?
<span >

 

Formularz kontatkowy (2022-01-09 13:41)

Witam. Brak sieci brak zasięgu. Karta nie działa. Urządzenie sprawne. Jak naprawić co dalej !!??

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1641732100351

 

Formularz kontatkowy (2022-01-10 18:40)

Hej :) Zadzwoń z innego numeru do BOK i zleć dyspozycję wymiany karty SIM. Można zlecić też wysyłkę nowej karty przez formularz kontaktowy. Koniecznie podaj numer kontaktowy dla kuriera, bo firma kurierska DPD wysyła SMS-a z PINem,  tylko po podaniu PINu można odebrać przesyłkę. Pozdrawiam :) 

 

Formularz kontatkowy (2022-01-10 20:36)

to jest odpowiedź na post:

Witam. Brak sieci brak zasięgu. Karta nie działa. Urządzenie sprawne. Jak naprawić co dalej !!??

pilotka napisała co powinieneś zrobić . Ja zapytam od końca .  Skąd wiesz że urządzenie sprawne skoro karta nie działa , tym bardziej brak sieci. Czy karte sprawdziłeś w innym urządzeniu ? . Jeżeli nie to może okazać się że to wina urządzenia . To co napisała pilotka wykonaj dopiero po sprawdzeniu karty w innym urządzeniu .

~rak

 

Formularz kontatkowy (2022-01-10 21:06)

Oczywiście (może na wyrost :)) założyłam, że jeśli ktoś pisze, że urządzenie ma sprawne to sprawdzał inną kartę w tym aparacie :) 

[edytowane przez pilotka o 21:08 w dniu 2022-01-10]
 

Formularz kontatkowy (2022-02-23 11:25)

Witam. Brak sieci brak zasięgu. Karta nie działa. Urządzenie sprawne. Jak naprawić co dalej !!??

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~aga

 

Formularz kontatkowy (2022-02-23 18:38)

to jest odpowiedź na post:

Witam. Brak sieci brak zasięgu. Karta nie działa. Urządzenie sprawne. Jak naprawić co dalej !!??

Brak związku z tematem wątku, stąd zgłosiłem nadużycie

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~jaa1

 

Formularz kontatkowy (2022-02-23 18:41)

to jest odpowiedź na post:

Brak związku z tematem wątku, stąd zgłosiłem nadużycie
<div>

</div><div>
</div><div>Moderator się znalazł :-)
</div>

~gość1645638097588

 

Formularz kontatkowy (2022-02-27 21:48)

Dzień dobry, przez ostatnio tydzień nagminnie wyświetla mi się komunikat : brak usługi. Nie mogę nigdzie zadzwonić ani skorzystać z internetu 

~anna

 

Formularz kontatkowy (2022-02-28 01:44)

to jest odpowiedź na post:

Dzień dobry, przez ostatnio tydzień nagminnie wyświetla mi się komunikat : brak usługi. Nie mogę nigdzie zadzwonić ani skorzystać z internetu 

Popraw kartę sim w telefonie. 

~gość1646009054762

odpowiedź

Formularz kontatkowy | esti (20.03.2018, 13:40)

Czy ten formularz w ogóle działa?


Wczoraj wysłałam zgłoszenie <span >1524492000 z prośbą o wydanie duplikatu karty SIM. Zgłoszenie zostało zamknięte. W treści zgłoszenia nic nie ma. W historii zgłoszenia też nic nie ma. Na mailu żadnych informacji. Nie wiem czy zgłoszenie zostało przyjęte czy nie?
<span >

<span >Dzisiaj przez formularz zgłoszeniowy <span >wysłałam powyższe informacje z prośbą jak wyżej (<span >1524544366)<span >. I ta sama sytuacja. Zgłoszenie zamknięte... bez żadnych szczegółów.
<span >

<span >Czy w sprawie wydania duplikatu karty należy się kontaktować telefonicznie?
<span >
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

23 gości i 0 zalogowanych użytkowników