forumnju na kartęusługiWszystko dziennie pobrało całą kwotę na internet jednego dnia

Wszystko dziennie pobrało całą kwotę na internet jednego dnia

 

Wszystko dziennie pobrało całą kwotę na internet jednego dnia (2018-03-07 19:30)

Po pierwsze chciałbym zgłosić że nie można się w Wami skontaktować poprzez formularz kontaktowy. Próbowałem zarówno z telefonu jak i z PC. Za każdym razem "nie udało się wysłać wiadomości"


Posiadam usługę wszystko dziennie za 1,20 zł. Byłem zadowolony z działania usługi, jestem już z Wami kilka lat, jednak wczoraj kiedy doszedłem do limitu 1,20 zł zawsze dostaje 750mB internetu, więc korzystałem z niego i go wykorzystałem. Po wykorzystaniu dostałem SMS że od teraz będzie lejek, prędkość zmniejszona do 64kB. Wszystko ok, ale po chwili połączenie się urwało. Okazało się że nie mam już środków na koncie i pobrało całość 54 zł moich środków na koncie. Widzę w historii że użyłem 800mB internetu, czyli 50mb ponad limit i za to zapłaciłem 54 zł. Możecie mi to wytłumaczyć?

 

Wszystko dziennie pobrało całą kwotę na internet jednego dnia (2018-03-07 22:01)

to jest odpowiedź na post:

Po pierwsze chciałbym zgłosić że nie można się w Wami skontaktować poprzez formularz kontaktowy. Próbowałem zarówno z telefonu jak i z PC. Za każdym razem "nie udało się wysłać wiadomości"


Posiadam usługę wszystko dziennie za 1,20 zł. Byłem zadowolony z działania usługi, jestem już z Wami kilka lat, jednak wczoraj kiedy doszedłem do limitu 1,20 zł zawsze dostaje 750mB internetu, więc korzystałem z niego i go wykorzystałem. Po wykorzystaniu dostałem SMS że od teraz będzie lejek, prędkość zmniejszona do 64kB. Wszystko ok, ale po chwili połączenie się urwało. Okazało się że nie mam już środków na koncie i pobrało całość 54 zł moich środków na koncie. Widzę w historii że użyłem 800mB internetu, czyli 50mb ponad limit i za to zapłaciłem 54 zł. Możecie mi to wytłumaczyć?




Oczywiście jest to błąd, bo nie zadziałał lejek. Zgłoś reklamację, jeżeli po wyczyszczeniu ciasteczek i historii przeglądania nie możesz wysłać zgłoszenia przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na koncie nju mobile to pozostaje zadzwonić do BOK (690610610). Sugeruję jeszcze (jeżeli tego nie robisz) wyłączać dane komórkowe przed północą, ponieważ pakiet jest ważny do północy.

 

Wszystko dziennie pobrało całą kwotę na internet jednego dnia (2018-03-28 16:31)

3 razy już się taka sytuacja zdarzyła mi, lejek się nie włączał. Problem w tym że miałem jeszcze starą usługę "Wszystko komórkowe dziennie za 1,20zł" którą już nie wspierają. Zmieniłem na "wszystko dziennie" i zobaczę czy to się naprawi

~dziewan94

odpowiedź

Wszystko dziennie pobrało całą kwotę na internet jednego dnia | dziewan (07.03.2018, 19:30)

Po pierwsze chciałbym zgłosić że nie można się w Wami skontaktować poprzez formularz kontaktowy. Próbowałem zarówno z telefonu jak i z PC. Za każdym razem "nie udało się wysłać wiadomości"


Posiadam usługę wszystko dziennie za 1,20 zł. Byłem zadowolony z działania usługi, jestem już z Wami kilka lat, jednak wczoraj kiedy doszedłem do limitu 1,20 zł zawsze dostaje 750mB internetu, więc korzystałem z niego i go wykorzystałem. Po wykorzystaniu dostałem SMS że od teraz będzie lejek, prędkość zmniejszona do 64kB. Wszystko ok, ale po chwili połączenie się urwało. Okazało się że nie mam już środków na koncie i pobrało całość 54 zł moich środków na koncie. Widzę w historii że użyłem 800mB internetu, czyli 50mb ponad limit i za to zapłaciłem 54 zł. Możecie mi to wytłumaczyć?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

20 gości i 0 zalogowanych użytkowników