forumnju z rachunkiemofertaStatus zamówienia

Status zamówienia

 

Status zamówienia (2017-11-07 13:37)

Witam. Zamówiłem usługę internet z rachunkiem. Nie zrobiłem zapisu podsumowania a teraz nie mam potwierdzenia na email ani sms że realizacja w toku, więc nie wiem czy skutecznie udało się złożyć zamówienie czy kliknąłem cośkolwiek za mało...  czy można to jakoś sprawdzić ?

 

Status zamówienia (2023-06-16 15:04)

Hey nazywam sie Jan Gatnar zlozylem zamowienie u panstwa karty na abonament ale jeszcze niedotarl zaden mail ani sms.Co robic

~jan38

 

Status zamówienia (2023-06-16 19:27)

A komu z uzytkowników forum składałes zamówienie?
Nie odrózniasz forum od Biura Osbługi Klienta? Tu nikt z BOK nie zagląda...

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Status zamówienia (2023-06-16 21:44)

to jest odpowiedź na post:

Hey nazywam sie Jan Gatnar zlozylem zamowienie u panstwa karty na abonament ale jeszcze niedotarl zaden mail ani sms.Co robic

</div><div>
</div><div>Zadzwoń do BOK nju na numer <strong>690610610</strong></div><div><strong>Tu nikt ci nie pomoże.
</strong></div>

~gość1686944670017

odpowiedź

Status zamówienia | lesław (07.11.2017, 13:37)

Witam. Zamówiłem usługę internet z rachunkiem. Nie zrobiłem zapisu podsumowania a teraz nie mam potwierdzenia na email ani sms że realizacja w toku, więc nie wiem czy skutecznie udało się złożyć zamówienie czy kliknąłem cośkolwiek za mało...  czy można to jakoś sprawdzić ?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

254 gości i 0 zalogowanych użytkowników