forumnju z rachunkiemofertaStatus zamówienia

Status zamówienia

 

Status zamówienia (2017-11-07 13:37)

Witam. Zamówiłem usługę internet z rachunkiem. Nie zrobiłem zapisu podsumowania a teraz nie mam potwierdzenia na email ani sms że realizacja w toku, więc nie wiem czy skutecznie udało się złożyć zamówienie czy kliknąłem cośkolwiek za mało...  czy można to jakoś sprawdzić ?

 

Status zamówienia (2023-06-16 15:04)

Hey nazywam sie Jan Gatnar zlozylem zamowienie u panstwa karty na abonament ale jeszcze niedotarl zaden mail ani sms.Co robic

~jan38

 

Status zamówienia (2023-06-16 19:27)

A komu z uzytkowników forum składałes zamówienie?
Nie odrózniasz forum od Biura Osbługi Klienta? Tu nikt z BOK nie zagląda...

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Status zamówienia (2023-06-16 21:44)

to jest odpowiedź na post:

Hey nazywam sie Jan Gatnar zlozylem zamowienie u panstwa karty na abonament ale jeszcze niedotarl zaden mail ani sms.Co robic

</div><div>
</div><div>Zadzwoń do BOK nju na numer <strong>690610610</strong></div><div><strong>Tu nikt ci nie pomoże.
</strong></div>

~gość1686944670017

odpowiedź

Status zamówienia | ~jan38 (16.06.2023, 15:04)

Hey nazywam sie Jan Gatnar zlozylem zamowienie u panstwa karty na abonament ale jeszcze niedotarl zaden mail ani sms.Co robic
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

38 gości i 1 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies