forumnju na kartęusługiDlaczego mój numer jest nieaktywny? Jak się skontaktować z działem obsługi klienta?

Dlaczego mój numer jest nieaktywny? Jak się skontaktować z działem obsługi klienta?

 

Dlaczego mój numer jest nieaktywny? Jak się skontaktować z działem obsługi klienta? (2017-10-19 02:34)

Proszę Pańśtwa,

PILNE

Mam numer telefonu w NJU ze środkami na koncie. Oferta na kartę bezterminową, numer zarejestrowany na moje dane osobowe.

Dostaję spam z NJU na mój adres e-mailowy, a informacji o wyłączeniu numeru telefonu żadnej.

Jak się skontaktować z Działem Obsługi Klienta, bo jak próbuję przez Moje Konto > Formularz Kontaktowy, to otrzymuję informację, że mój numer jest nieaktywny.

Co by nie używać niekończącej się wiązanki przekleństw, to powiem, że od dwóch lat mieszkam zagranicą (10000 km od Polski), a numer telefonu to jedyny sposób na życie i wykonywanie operacji bankowych czy autoryzację z innych serwisów.

Osobiście nie mogę iść do punktu NJU z wiadomych względów a z chęcią bym tam wpadł z hukiem. Dzisiaj chcę autoryzować kilka zaplanowanych przelewów, a tu się okazuje, że mam telefon odłączony od sieci a NJU skrzętnie ukrywa swoje dane kontaktu i blokuje możliwość skontaktowania się z Działem Klienta w jakikolwiek sposób!!!!

odpowiedź

Dlaczego mój numer jest nieaktywny? Jak się skontaktować z działem obsługi klienta? | załamany (19.10.2017, 02:34)

Proszę Pańśtwa,

PILNE

Mam numer telefonu w NJU ze środkami na koncie. Oferta na kartę bezterminową, numer zarejestrowany na moje dane osobowe.

Dostaję spam z NJU na mój adres e-mailowy, a informacji o wyłączeniu numeru telefonu żadnej.

Jak się skontaktować z Działem Obsługi Klienta, bo jak próbuję przez Moje Konto > Formularz Kontaktowy, to otrzymuję informację, że mój numer jest nieaktywny.

Co by nie używać niekończącej się wiązanki przekleństw, to powiem, że od dwóch lat mieszkam zagranicą (10000 km od Polski), a numer telefonu to jedyny sposób na życie i wykonywanie operacji bankowych czy autoryzację z innych serwisów.

Osobiście nie mogę iść do punktu NJU z wiadomych względów a z chęcią bym tam wpadł z hukiem. Dzisiaj chcę autoryzować kilka zaplanowanych przelewów, a tu się okazuje, że mam telefon odłączony od sieci a NJU skrzętnie ukrywa swoje dane kontaktu i blokuje możliwość skontaktowania się z Działem Klienta w jakikolwiek sposób!!!!

wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

65 gości i 0 zalogowanych użytkowników