forumnju z rachunkiemusługiWymiana SIM poprzez starter

Wymiana SIM poprzez starter

 

Wymiana SIM poprzez starter (2017-06-22 19:05)


Witam.
Po zakupie nowego telefonu potrzebna jest mi karta nano-sim (aktualnie mam micro-sim).
Na stronie nju mobile znalazłem informacje o możliwości wymiany karty sim za pomocą startera i takowy zakupiłem. Myślałem, że będzie to prosta i szybka operacja bez oczekiwania na kuriera. I tu się pomyliłem, bo zaczęły się schody.
Wysłałem sms pod numer 80512 o treści kodu PUK. Dostałem sms zwrotny, że "kod PUK jest poprawny i abym skopiował swoje dane aby ich nie utracić". W instrukcji na stronie nju mobile piszę, że sms'em dostanę dalsze instrukcje, których nie dostałem
Wczoraj dzwoniłem na infolinie, wpierw powiedziano, mi, że czekać 3 godziny, bo tyle trwa wymiana.
Dziś po południu dzwoniłem drugi raz i powiedziano mi, że czekać 24 godziny, bo do takiego czasu trwa wymiana. 
Po upływie 24 godzin wykonałem kolejny telefon. Tym razem powiedziano mi, że jeśli dostałem informacje o przyjęciu mojego kodu PUK powinienem wysłać sms zwrotny z numerem i kodem PUK nowego startera. Tak też uczyniłem i dalej nic.
Teraz nie wiem co robić dalej aby dokończyć "prostą" wymianę karty SIM.


Oczywiście każde moje połączenie na infolinie jest płatne.

Pozdrawiam serdecznie.

 

Wymiana SIM poprzez starter (2017-06-23 19:48)


<span >Witam.
<span >Udało się. Wczoraj wysłałem ponownie SMS z kodem PUK. Otrzymałem odpowiedź tak jak za pierwszym razem, żeby skopiować dane itd. Wysłałem SMS pod ten sam numer z nr telefonu i kodem PUK nowego startera. Nie minęły 2 godziny i zgubił się zasięg w telefonie, włożyłem nowa kartę i działa ??
<span >Dopiero na nowej karcie SIM dostałem  SMS z instrukcją o wymianie SIM więc coś do końca nie działa w systemie, ale instrukcja z nju mobile też wprowadza w błąd:
<span >"Poczekaj na SMS-y z dalszymi instrukcjami - gdy zostaniesz o to poproszony, podaj numer telefonu i kod PUK z kupionego startera - dane oddziel spacją (np. 510100100 12345678)"

~damian

odpowiedź

Wymiana SIM poprzez starter | gość1498151143872 (22.06.2017, 19:05)


Witam.
Po zakupie nowego telefonu potrzebna jest mi karta nano-sim (aktualnie mam micro-sim).
Na stronie nju mobile znalazłem informacje o możliwości wymiany karty sim za pomocą startera i takowy zakupiłem. Myślałem, że będzie to prosta i szybka operacja bez oczekiwania na kuriera. I tu się pomyliłem, bo zaczęły się schody.
Wysłałem sms pod numer 80512 o treści kodu PUK. Dostałem sms zwrotny, że "kod PUK jest poprawny i abym skopiował swoje dane aby ich nie utracić". W instrukcji na stronie nju mobile piszę, że sms'em dostanę dalsze instrukcje, których nie dostałem
Wczoraj dzwoniłem na infolinie, wpierw powiedziano, mi, że czekać 3 godziny, bo tyle trwa wymiana.
Dziś po południu dzwoniłem drugi raz i powiedziano mi, że czekać 24 godziny, bo do takiego czasu trwa wymiana. 
Po upływie 24 godzin wykonałem kolejny telefon. Tym razem powiedziano mi, że jeśli dostałem informacje o przyjęciu mojego kodu PUK powinienem wysłać sms zwrotny z numerem i kodem PUK nowego startera. Tak też uczyniłem i dalej nic.
Teraz nie wiem co robić dalej aby dokończyć "prostą" wymianę karty SIM.


Oczywiście każde moje połączenie na infolinie jest płatne.

Pozdrawiam serdecznie.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

36 gości i 0 zalogowanych użytkowników