forumnju na kartęusługiZjadło mi 30zł i nie uruchomiło pakietu.

Zjadło mi 30zł i nie uruchomiło pakietu.

 

Zjadło mi 30zł i nie uruchomiło pakietu. (2017-05-22 07:31)

Moja skarga i rozpatrywanie problemu spełza na niczym bo jestem ignorowana w moich zgłoszeniach. Wytłumaczę z czym mam problem:


Pakiet (wydaj 29 zł i masz 10 gb i nielimitowane rozmowy i sms) powinien zaczynać mi się od 18 do 17. W tym miesiącu doładowałam konto: 10 maj - 10 zł, 19 maj 10 zł, 20 maj 10 zł i 21 maj 10 zł. Pakiet powinien już zostać uruchomiony, ale wciąż nie jest i pobiera mi pieniądze z konta dalej - czyli już PONAD 29 zł i wciąż ciągnie dalej pieniądze. Zgłaszałam 4 reklamacje każda została olana pt. "sprawę uważamy za nieważną, sprawdziliśmy wszystko i wszystko działa dobrze", co nie jest prawdą, bo dalej nie mam pakietu mimo wykorzystania już wystarczającej kwoty. Co powinnam zrobić w tej sytuacji? Zgłaszanie reklamacji nie ma sensu bo je ignorują.

 

Zjadło mi 30zł i nie uruchomiło pakietu. (2017-05-22 09:39)

A jesteś pewna że masz tą usługę uruchomioną? I nie wykonywałaś żadnych rozmów na telefony stacjonarne lub takie, które wg cennika są płatne dodatkowo?

 

Zjadło mi 30zł i nie uruchomiło pakietu. (2017-05-23 00:46)

Sorry ale Twój post nic nie wyjaśnia.
Twierdzisz, że Twój okres to od 18 do 17 dnia miesiąca.

Z Twojego opisu wynika tylko, że ostatnio doładowałaś konto 4x po 10zł.
W okresie 18 kwietnia do 17 maja było to 1x 10zł, a w okresie od 18 maja do 17 czerwca było to 3x 10zł ale nie wynika z tego ile kasy wydałaś w każdym z podanych okresów.
Skoro w odpowiedzi masz info, że wszystko jest OK to widocznie w obu w/w okresach nie nabiłaś sobie po 29zł w każdym z nich zgodnie z regulaminem.
Np. do limitu nie liczą się przekierowania połączeń na inny numer i wideorozmowy.

odpowiedź

Zjadło mi 30zł i nie uruchomiło pakietu. | malawredna (22.05.2017, 07:31)

Moja skarga i rozpatrywanie problemu spełza na niczym bo jestem ignorowana w moich zgłoszeniach. Wytłumaczę z czym mam problem:


Pakiet (wydaj 29 zł i masz 10 gb i nielimitowane rozmowy i sms) powinien zaczynać mi się od 18 do 17. W tym miesiącu doładowałam konto: 10 maj - 10 zł, 19 maj 10 zł, 20 maj 10 zł i 21 maj 10 zł. Pakiet powinien już zostać uruchomiony, ale wciąż nie jest i pobiera mi pieniądze z konta dalej - czyli już PONAD 29 zł i wciąż ciągnie dalej pieniądze. Zgłaszałam 4 reklamacje każda została olana pt. "sprawę uważamy za nieważną, sprawdziliśmy wszystko i wszystko działa dobrze", co nie jest prawdą, bo dalej nie mam pakietu mimo wykorzystania już wystarczającej kwoty. Co powinnam zrobić w tej sytuacji? Zgłaszanie reklamacji nie ma sensu bo je ignorują.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

22 gości i 0 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies