forumnju na kartęusługipakiety internetowe na karte (wszystko komórkowe)

pakiety internetowe na karte (wszystko komórkowe)

 

pakiety internetowe na karte (wszystko komórkowe) (2016-11-09 22:09)

witam,

jestem nowy w nju . Mam oferte wszystko komórkowe (na karte)
Zauważyłem ,ze strasznie szybko znikaja mi srodki z doładowania na korzystanie z internetu czyli  0,19 zł / MB . W tempie korzystania z intenetu za kilka dni wykorzystam całe 29 zł głownie na internet . Wiem ,ze wtedy bede mial komórki /sms/mms/ internet darmowo . To jest jasne. Jednak chcialbym płacić mniej miesiecznie , bo 1-1,5 GB mi na pewno miesięcznie wystarczy a na rozmowy wydaje czasami 10 zł a czasami 50 zł ( tyle wychodziło jak byłem w orange).  Wpadłem na pomysł by zakupic sobie pakiet internetowy 1,5 GB za 9 zł (to mi wystarczy na internet) i wtedy bede miał  do wykorzystania 29 zł na komórkowe , sms ,mms i na internet do 10 GB.
Jesli bedzie miesiac co  wydam na rozmowy i sms np 10 zł  , do tego wydam 9 zł na pakiet sms to wyjdzie mi 19 zł mięsiecznie a nie 29 zł (co skonsumuje mi internet w ciągu kilku dni jesli nie wykupie pakietu). Czyli zaoszczędze 10 zł . Wiem ,ze punkt opłacalnosci takiego rozwiazania będzie wtedy gdy na rozmowy komórkowe ,sms,mms  wydam nie wiecej jak 20 zł (bo wtedy 20 zł + 9 zł na pakiet internetu = 29 zł czyli to samo co mamy w ofercie wszsytko komórkowe)

pytania jednak są dwa :

1. czy moge kupic pakiet internetu 1,5 GB mając oferte na karte wszystko komórkowe ?
2. czy środki z tego pakietu 1,5 GB bedą wykorzystane najpierw (w pierwszej kolejnosci) do wyczerpania zapasu a potem bede płacił normalnie  0,19 zł/MB z konta głownego aż do wyczerpania limitu 29 zł ? a co z lejkiem po wykorzystaniu pakietu 1,5 GB ?



 

pakiety internetowe na karte (wszystko komórkowe) (2016-11-10 11:45)

Chyba nikt Ci nie odpisze, więc weź poczytaj regulaminy usług z których masz zamiar skorzystać.