forumnju z rachunkiemusługiBrak możliwości dzwonienia.

Brak możliwości dzwonienia.

 

Brak możliwości dzwonienia. (2017-05-06 12:53)

Witam,
dzisiaj od rana nie mam mozliwości połączenia się z żadnym numerem (jak dzwonie jest sygnał jakby był zajęty). Brak możliwości wysłania smsów jak i brak internetu, mimo pełnego zasięgu jak i prędkosći LTE. Ja sam dostaję wiadomości i można sie do mnie dodzwonić, jakieś pomysły co to może być?
Pozdrawiam

 

Brak możliwości dzwonienia. (2017-05-10 23:13)

Blokada połączeń??


Sprawdz czy zapłaciłeś rachunek, możliwe że o jakieś pare groszy się pomyliłeś i komputer cię zablokował. Zadzwoń do BOK i zapytaj, jeśli to rzeczywiście pare groszy to odblokują Ci połączenia.


Pozdrawiam

~cptcinek

 

Brak możliwości dzwonienia. (2018-05-18 17:48)

Mam to samo. Ale to jest prepaid i mam środki na koncie ważne bezterminowo. Co to może być?

~omee

 

Brak możliwości dzwonienia. (2018-05-18 18:12)

U mnie to samo. Odbieram ale nie moge dzwonic/pisać pakiet ważny jeszcze tydzień..

 

Brak możliwości dzwonienia. (2018-05-18 18:21)

Może jest jakaś awaria? Wyślijcie zgłoszenie do działu technicznego przez formularz kontaktowy dostępny na koncie nju mobile. Warto też zrestartować telefon.

 

Brak możliwości dzwonienia. (2018-05-18 18:27)

Co się dzieje? Do 17 wszystko w porządku było, nagle zablokowana możliwość dzwonienia, wysylania smsów i korzystania z internetu. Srodki na koncie sa. Ktoś zna przyczyne?

 

Brak możliwości dzwonienia. (2018-05-18 18:43)

to jest odpowiedź na post:

Co się dzieje? Do 17 wszystko w porządku było, nagle zablokowana możliwość dzwonienia, wysylania smsów i korzystania z internetu. Srodki na koncie sa. Ktoś zna przyczyne?



Tak, na profilu nju napisali, że są utrudnienia w działaniu usług i że naprawa potrwa do godziny 19.00.

 

Brak możliwości dzwonienia. (2019-05-29 11:53)

Dzień dobry,

Mam to samo (mąż również). Brak jakiegokolwiek sygnału, pustka w słuchawce, nikt nie może się do nas dodzwonić. Sygnał jest na full, internet śmiga, smsy dochodzą. Rachunki opłacone, inne sieci działają. Zadzwoniłabym na infolinię, no ale jak wyżej :P Ktoś coś wie? Nie mogę się dokopać do żadnego komunikatu technicznego.

odpowiedź

Brak możliwości dzwonienia. | gość1526659972236 (18.05.2018, 18:12)

U mnie to samo. Odbieram ale nie moge dzwonic/pisać pakiet ważny jeszcze tydzień..
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

22 gości i 0 zalogowanych użytkowników