masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Dziś mam to samo - nie mogę wykonywać żadnych połączeń ani inni nie mogą do mnie dzwonić. Internet śmiga, smsy dochodzą, ale sygnału w słuchawce absolutnie brak. Nigdy nie było z tym problemu, a tu nagle... Czyżby coś padło i nigdzie nie chcą się do tego przyznać?
Dzień dobry,
Mam to samo (mąż również). Brak jakiegokolwiek sygnału, pustka w słuchawce, nikt nie może się do nas dodzwonić. Sygnał jest na full, internet śmiga, smsy dochodzą. Rachunki opłacone, inne sieci działają. Zadzwoniłabym na infolinię, no ale jak wyżej :P Ktoś coś wie? Nie mogę się dokopać do żadnego komunikatu technicznego.