forumnju na kartęusługistan zużycia transferu danych (internetu)

stan zużycia transferu danych (internetu)

 

stan zużycia transferu danych (internetu) (2016-11-14 14:54)

Witam,
co to oznacza, jeśli  mając włączone "wszystko komórkowe w nju na kartę" <span >w "moje konto -> stan konta" widzę że zużyłem 2GB z 10GB transferu, ale internet w moim telefonie zwolnił tak, że praktycznie trudno z niego w ogóle korzystać? Zdarzyło się tak ok. tygodnia przed końcem 30 dni okresu rozliczeniowego. Czy to znaczy że informacje w moje konto -> stan konta nie są prawdziwe?
pozdrawiam, Wojciech

 

stan zużycia transferu danych (internetu) (2016-11-14 16:46)

Dane o zużyciu pakietu internetu mogą być nieaktualne.
Zakończ aktywną sesję internetu i poczekaj, aż zostanie to połączenie rozliczone.
Wtedy możesz sprawdzić stan konta.
Nie wiem jak to jest teraz ale kiedyś to nawet dopiero na drugi mogła pojawić się informacja o stanie konta.
Jeśli nie robisz kopii internetu albo nie oglądasz filmów na YT to różnice będą niewielkie ale jeśli zużywasz duże ilości danych to aktualny stan konta może nie uwzględniać kilku GB, które właśnie zużyłeś w ostatniej, właśnie trwającej sesji.

Obecnie jak ktoś chce to pakiet 10GB można bez problemu zużyć w jeden dzień.

 

stan zużycia transferu danych (internetu) (2016-11-14 17:24)

Nie chodzi o opóźnienie kilkugodzinne, czy w ramach jednej sesji. Kilka dni temu internet przestał u mnie działać, a na stronie z podsumowaniem użycia mam cały czas 2GB i info że pozostało 8GB z 10GB podczas gdy prawdopodobnie nic nie pozostało (tak się spodziewam, bo udostępniłem komuś hot spota przez tethering ze smartfona, a laptopy przez wifi potrafią pociągnąć). Tylko jeśli informacje na stronie njumobile wprowadzają w błąd to po co je w ogóle wyświetlają? A jeśli innym ten licznik dobrze działa to może trzeba u mnie coś przełączyć? A może ktoś zapomniał ten program zliczający aktualizować po zmianie limitu 2GB na 10GB i warto żeby sie obudził?

~wwoj1

 

stan zużycia transferu danych (internetu) (2016-12-03 08:39)

Mam to samo mam cały czas , ze zostało 8 GB 
i tak naprawdę nie wiem ile mam jeszcze neta w ofercie

 

stan zużycia transferu danych (internetu) (2017-01-17 13:27)

Może szanowny operator zająłby wreszcie stanowisko a najlepiej naprawił swoje oprogramowanie wyświetlające liczniki? Czy to forum ma być po to, żeby klienci tracili czas na pisanie?
Licznik na stronie z moim użyciem zatrzymuje się na 2GB pokazując cały czas że mam jeszcze 8GB z 10GB, po czym pewnego dnia transfer się kończy i dostaję sms-a że zużyłem już 10GB.
Dzwoniłem w tej sprawie do BOK-u. Najpierw odebrała kobieta i w ogóle nie rozumiała o co chodzi. Chyba liczyła na bardzo podstawowe pytania od klientów. Za drugim razem facet zrozumiał, potwierdził że jest z tym problem i że zresetuje mi cykl i wszystko powinno potem działać. Nie działa do dziś (ponad miesiąc po tamtej rozmowie).

~jeszczejeden

 

stan zużycia transferu danych (internetu) (2017-10-16 22:06)

Potwierdzam, że licznik danych w aplikacji Nju w dalszym ciągu nie pokazuje właściwego zużycia przydzielonego transferu!

~tom

 

stan zużycia transferu danych (internetu) (2017-10-17 21:34)

Mi to się zdarza od dłuższego czasu, strony internetowe otwieraja się bardzo długo, mimo,że nie ściągam filmow  wspomnę,że mam 39 GB. Może warto coś z tym zrobić !!!1 

 

stan zużycia transferu danych (internetu) (2017-10-19 20:03)


A jak teraz sprawdzacie stan danych bo ja chciałem dziś na stronie sprawdzić i nie ma tej informacji o zużyciu danych.
Mam ofertę na kartę ,do niedawno pokazywało zużycie na takim żółtym  pasku a dziś już tego niema

 

stan zużycia transferu danych (internetu) (2017-10-19 21:48)

U mnie zużycie danych pokazywane na koncie  mniej więcej pokrywa się z licznikami w telefonach. Aczkolwiek na koncie prezentowane jest z pewnym opóźnieniem. Trudno mi powiedzieć jakim - może kilku, może nawet kilkunastu godzin. Podobnie jest z "Listą połączeń", także nie są aktualizowane od razu.


Swoją drogą wszelkie nieprawidłowości zgłaszajcie do BOK. Tutaj jest tylko forum użytkowników, a nie oficjalny support operatora. Np. dwukrotnie w ciągu roku nie mogłem się dostać do "Listy połączeń" (komunikat "brak danych"). Zgłoszenie w ciągu paru godzin rozwiązało problem.

[edytowane przez stanley99 o 21:48 w dniu 2017-10-19]
 

stan zużycia transferu danych (internetu) (2018-03-01 10:33)

Trwa to w najlepsze dalej. A mamy marzec 2018! ZAPRASZAMY ...a później gdzieś was mamy. Typowe podejście.

odpowiedź

stan zużycia transferu danych (internetu) | wwoj (14.11.2016, 14:54)

Witam,
co to oznacza, jeśli  mając włączone "wszystko komórkowe w nju na kartę" <span >w "moje konto -> stan konta" widzę że zużyłem 2GB z 10GB transferu, ale internet w moim telefonie zwolnił tak, że praktycznie trudno z niego w ogóle korzystać? Zdarzyło się tak ok. tygodnia przed końcem 30 dni okresu rozliczeniowego. Czy to znaczy że informacje w moje konto -> stan konta nie są prawdziwe?
pozdrawiam, Wojciech
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

15 gości i 0 zalogowanych użytkowników