masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00, 
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
@abcx
Jeśli to Twój pierwszy, niepełny okres rozliczeniowy to miałeś proporcjonalny pakiet i jest to normalne.
Dopiero od nowego okresu dostaniesz pełny pakiet zgodnie z Twoją ofertą jaką masz aktywną na swoi koncie.
a gdzie znaleźć info o okresach rozliczeniowych ?  mi sie wydaje ,ze one są od momentu włączenia usługi  i trwają 30 dni (albo 31) . Czyli jak ktos włączy usługę 10 maja to okres rozliczeniowy powinien byc do 10 czerwca . Jestem nowy ,wiec moze sie myle ?