forumnju na kartęusługiPLAY ------> Nju

PLAY ------> Nju

 

PLAY ------> Nju (2016-09-04 09:13)

Witam
chcę przenieść numer z Play na kartę do Nju na kartę.
Czy mogę to zrobić bez wychodzenia z domu, bez zamawiania nowej karty SIM a na starej karcie , którą obecnie mam w telefonie z numerem w Play?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~meliana74

 

PLAY ------> Nju (2016-09-05 11:13)

Mozesz ale nie do konca. Wyjść musisz do kuriera podpisać umowę ktorej kopię zabierze i otrzymasz nową kartę SIM bo to inna sieć przecieź. Numer oczywiscie zostanie Twój. 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

PLAY ------> Nju (2016-09-15 22:26)

Witam, przeniosłem numer z Play do Nju. Problem mam z założeniem konta. Pojawia się komunikat: |,,<span >Przepraszamy, założenie konta dostępne jest tylko dla numerów aktywnych w sieci nju mobile. W celu wyjaśnienia wątpliwości skontaktuj się z obsługą klienta.,
<span >

<span >pomocy.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~marcin

 

PLAY ------> Nju (2016-09-18 11:14)

Mam ten sam problem. Dodatkowo jestem teraz za granicą i nowo przeniesiony numer nie łączy się z siecią (prawdopodobnie wyłączony roaming). W jaki sposób można włączyć roaming będąc za granicą?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~vincenzo

 

PLAY ------> Nju (2016-09-18 11:25)

@~vincenzo
zadzwoń do BOK +48 690 610 610.

P.S. Jak wyjeżdżasz za granicę to przed wyjazdem załatwia się wszelkie formalności i aktywuje niezbędne usługi, aby uniknąć tego typu niespodzianek.

@~marcin też zadzwoń do BOK jeśli problem nadal występuje

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

PLAY ------> Nju (2019-03-04 19:39)

to jest odpowiedź na post:

Witam, przeniosłem numer z Play do Nju. Problem mam z założeniem konta. Pojawia się komunikat: |,,Przepraszamy, założenie konta dostępne jest tylko dla numerów aktywnych w sieci nju mobile. W celu wyjaśnienia wątpliwości skontaktuj się z obsługą klienta.,


pomocy.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~hfygh

 

PLAY ------> Nju (2021-05-05 00:35)

to jest odpowiedź na post:

Witam, przeniosłem numer z Play do Nju. Problem mam z założeniem konta. Pojawia się komunikat: |,,Przepraszamy, założenie konta dostępne jest tylko dla numerów aktywnych w sieci nju mobile. W celu wyjaśnienia wątpliwości skontaktuj się z obsługą klienta.,


pomocy.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1620167730467

odpowiedź

PLAY ------> | Nju (~marcin)

Witam, przeniosłem numer z Play do Nju. Problem mam z założeniem konta. Pojawia się komunikat: |,,<span >Przepraszamy, założenie konta dostępne jest tylko dla numerów aktywnych w sieci nju mobile. W celu wyjaśnienia wątpliwości skontaktuj się z obsługą klienta.,
<span >

<span >pomocy.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

16 gości i 0 zalogowanych użytkowników