forumnju z rachunkiemusługiZwolnienie internetu mimo braku jego wykorzystania

Zwolnienie internetu mimo braku jego wykorzystania

 

Zwolnienie internetu mimo braku jego wykorzystania (2016-04-11 01:19)

Cześć, czy moglibyście mi pomóc? Mam nju z rachunkiem (wszystko komórkowe za 29 zł) i numer dodatkowy (za 9 zł). Dostałem niedawno smsa, że skończył mi się pakiet internetowy  w telefonie. Wg mnie, nie jest to możliwe. Na pierwszym numerze nie korzystam wcale z internetu, na drugim (wg strony nju mobile) wykorzystałem 130 MB z 10GB. Jakiś pomysł, czemu internet mi strasznie zwolnił, chociaż wcześniej chodził normalnie?

Dzięki za odpowiedzi!

 

Zwolnienie internetu mimo braku jego wykorzystania (2016-04-11 11:36)

Kiedyś na forum inni zgłaszali, że numer główny musi zainicjować połączenie z netem, aby prawidłowo net działał na drugim numerze, Nju Dodatkowym.
Być może masz ten sam problem jeśli Twój numer główny wcale nie korzysta z netu.
Dlatego zainicjuj transfer danych na numerze głównym i potem sprawdź, czy net ruszy na dodatkowym. Ewentualnie pisz reklamację.

Krótko mówiąc jeśli z dwóch numerów tylko jeden korzysta z netu to ten korzystający najlepiej jeśli będzie numerem głównym albo ten główny nie korzystający z netu powinien co miesiąc, na początek nowego okresu zainicjować jakiś transfer danych. Wówczas nie powinno być problemów z lejkiem, choć pakiet nie został wykorzystany.

 

Zwolnienie internetu mimo braku jego wykorzystania (2016-04-14 20:30)

Nju daje 10gb z czego 8gb jest promocyjne. Po wykorzystaniu 2gb czesto nie przydzielaja tych promocyjnych 8gb z powodow technicznych. Zglos reklamacje.

~jacek

 

Zwolnienie internetu mimo braku jego wykorzystania (2016-04-20 20:22)

@jacek
mówisz, że często nie przyznaje dodatkowych 8GB, a osobiście nie spotkałem się z tym ani razu, bo w panelu www widać łącznie 10 GB na koncie i nie ma problemu.

Tylko autor pisał, że wykorzystał ok. 130 MB, więc nie chodzi tutaj o wykorzystanie 2 GB i brak dodatkowych 8 GB. Problem tkwi w czym innym.

odpowiedź

Zwolnienie internetu mimo braku jego wykorzystania | turbogregory (11.04.2016, 01:19)

Cześć, czy moglibyście mi pomóc? Mam nju z rachunkiem (wszystko komórkowe za 29 zł) i numer dodatkowy (za 9 zł). Dostałem niedawno smsa, że skończył mi się pakiet internetowy  w telefonie. Wg mnie, nie jest to możliwe. Na pierwszym numerze nie korzystam wcale z internetu, na drugim (wg strony nju mobile) wykorzystałem 130 MB z 10GB. Jakiś pomysł, czemu internet mi strasznie zwolnił, chociaż wcześniej chodził normalnie?

Dzięki za odpowiedzi!
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

23 gości i 0 zalogowanych użytkowników