forumnju z rachunkiemusługiZwolnienie internetu mimo braku jego wykorzystania

Zwolnienie internetu mimo braku jego wykorzystania

 

Zwolnienie internetu mimo braku jego wykorzystania (2016-04-11 01:19)

Cześć, czy moglibyście mi pomóc? Mam nju z rachunkiem (wszystko komórkowe za 29 zł) i numer dodatkowy (za 9 zł). Dostałem niedawno smsa, że skończył mi się pakiet internetowy  w telefonie. Wg mnie, nie jest to możliwe. Na pierwszym numerze nie korzystam wcale z internetu, na drugim (wg strony nju mobile) wykorzystałem 130 MB z 10GB. Jakiś pomysł, czemu internet mi strasznie zwolnił, chociaż wcześniej chodził normalnie?

Dzięki za odpowiedzi!

 

Zwolnienie internetu mimo braku jego wykorzystania (2016-04-11 11:36)

Kiedyś na forum inni zgłaszali, że numer główny musi zainicjować połączenie z netem, aby prawidłowo net działał na drugim numerze, Nju Dodatkowym.
Być może masz ten sam problem jeśli Twój numer główny wcale nie korzysta z netu.
Dlatego zainicjuj transfer danych na numerze głównym i potem sprawdź, czy net ruszy na dodatkowym. Ewentualnie pisz reklamację.

Krótko mówiąc jeśli z dwóch numerów tylko jeden korzysta z netu to ten korzystający najlepiej jeśli będzie numerem głównym albo ten główny nie korzystający z netu powinien co miesiąc, na początek nowego okresu zainicjować jakiś transfer danych. Wówczas nie powinno być problemów z lejkiem, choć pakiet nie został wykorzystany.

 

Zwolnienie internetu mimo braku jego wykorzystania (2016-04-14 20:30)

Nju daje 10gb z czego 8gb jest promocyjne. Po wykorzystaniu 2gb czesto nie przydzielaja tych promocyjnych 8gb z powodow technicznych. Zglos reklamacje.

~jacek

 

Zwolnienie internetu mimo braku jego wykorzystania (2016-04-20 20:22)

@jacek
mówisz, że często nie przyznaje dodatkowych 8GB, a osobiście nie spotkałem się z tym ani razu, bo w panelu www widać łącznie 10 GB na koncie i nie ma problemu.

Tylko autor pisał, że wykorzystał ok. 130 MB, więc nie chodzi tutaj o wykorzystanie 2 GB i brak dodatkowych 8 GB. Problem tkwi w czym innym.

odpowiedź

Zwolnienie internetu mimo braku jego wykorzystania | nju_klient (11.04.2016, 11:36)

Kiedyś na forum inni zgłaszali, że numer główny musi zainicjować połączenie z netem, aby prawidłowo net działał na drugim numerze, Nju Dodatkowym.
Być może masz ten sam problem jeśli Twój numer główny wcale nie korzysta z netu.
Dlatego zainicjuj transfer danych na numerze głównym i potem sprawdź, czy net ruszy na dodatkowym. Ewentualnie pisz reklamację.

Krótko mówiąc jeśli z dwóch numerów tylko jeden korzysta z netu to ten korzystający najlepiej jeśli będzie numerem głównym albo ten główny nie korzystający z netu powinien co miesiąc, na początek nowego okresu zainicjować jakiś transfer danych. Wówczas nie powinno być problemów z lejkiem, choć pakiet nie został wykorzystany.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

15 gości i 0 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies