forumnju z rachunkiemofertaZablokowanie usługi PO OPŁACENIU faktury?!!!

Zablokowanie usługi PO OPŁACENIU faktury?!!!

 

Zablokowanie usługi PO OPŁACENIU faktury?!!! (2016-03-09 10:58)

W dniu wczorajszym opłaciłam należną kwotę, według mojego banku kwota została ZAKSIĘGOWANA przez odbiorcę. Jednak w dniu dzisiejszym, MIMO DOKONANIA WPŁATY odłączono mi usługę, a na koncie w nju info, że faktura nieopłacona, choć nju kasę dostało... Maila na adres windykacji wysłałam - pewnie poczekam ze trzy dni, zanim ktoś się obudzi. Wiadomość za pośrednictwem formularza wysłałam również - czas rozpatrzenia do 30 dni... Na *620 nie zadzwonię, bo przecież telefon (niesłusznie) zablokowany... Jakieś sugestie co zrobić w tej sytuacji?!

 

Zablokowanie usługi PO OPŁACENIU faktury?!!! (2016-03-09 15:20)

Zadzwonić z innego telefonu na nr 690 610 610?

albo:
http://www.njumobile.pl/obsluga/faktury-i-platnosci,opozniona-platnosc-za-uslugi-w-njumobile

Z własnej historii wpłat widzę że faktura zmienia status na zapłacony po 2-3 dniach od przelewu, więc pewnie w BOK i tak pewnie będzie widział ja jako niezapłaconą.

[edytowane przez martinezcb o 12:52 w dniu 2016-03-10]

odpowiedź

Zablokowanie usługi PO OPŁACENIU faktury?!!! | a.w. (09.03.2016, 10:58)

W dniu wczorajszym opłaciłam należną kwotę, według mojego banku kwota została ZAKSIĘGOWANA przez odbiorcę. Jednak w dniu dzisiejszym, MIMO DOKONANIA WPŁATY odłączono mi usługę, a na koncie w nju info, że faktura nieopłacona, choć nju kasę dostało... Maila na adres windykacji wysłałam - pewnie poczekam ze trzy dni, zanim ktoś się obudzi. Wiadomość za pośrednictwem formularza wysłałam również - czas rozpatrzenia do 30 dni... Na *620 nie zadzwonię, bo przecież telefon (niesłusznie) zablokowany... Jakieś sugestie co zrobić w tej sytuacji?!
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

55 gości i 0 zalogowanych użytkowników