Problemy z oferta

 

Problemy z oferta (2016-03-07 04:28)

Hej ludziska!
Bylam w trakcie przenoszenia numeru z tmobile do nju. Z powodu problemow po stronie tmobile przerwalam ten proces - poinformowalam nju, ze rezygnuje z przenoszenia numeru i chce zachowac numer tymczasowy. Powiedziano mi, ze mam napisac maila z powyzsza prosba i po odpowiedzi aktywowac sobie nju buzz na koncie, co zrobilam. I tu zaczynaja sie schodki, gdyz poniewaz, na zmiane oferty z tymczasowej na nju buzz musze czekac caly okres rozliczeniowy (tj. do 23 marca). I tu mam pytanie, czy bede musiala czekac kolejny okres rozliczeniowy, zeby aktywowac wszystko komorkowe, czy da rade przyspieszyc ten proces? Widzicie, krew mnie zalewa, bo moglam to olac, odeslac im wszystko w ciagu 14 dni i zamowic nowy numer, ktory doszedlby do mnie w ciagu kilku dni i wszystko byloby na nim aktywne od reki (bo tak obiecywala konsultantka przez telefon). No i wciaz sie zastanawiam czy nie rozwiazac umowy i zakupic nowy numer, co przyspieszyloby caly proces zmieny taryfy.

 

Problemy z oferta (2016-03-08 14:09)

Jeżeli przy podpisywaniu umowy wybrałaś jakiś pakiet, to zostanie on włączony w momencie zmiany na nju buzz (zwykle jest jakieś opóźnienie, u mnie z tego co pamiętam pierwsza doba po zmianie była bez pakietu, ale ew. reklamacje za naliczenie kosztów w tym okresie nju rozpatruje pozytywnie). Każda zmiana pakietu następuje od nowego okresu rozliczeniowego, więc jeżeli przy składaniu wniosku nie wybrałaś żadnego i wybierzesz go dopiero po zmianie taryfy na nju buzz, to niestety zostanie aktywowany dopiero w kolejnym okresie. Ratunkiem jest chyba jedynie kontakt z BOK. Ale z tego co pamiętam przy rezygnacji z przenoszonego numeru i aktywowaniu nju buzz w panelu na numerze tymczasowym (a tym samym jego zmianie na numer stały), ta taryfa powinna być włączona w ciągu 24h a nie na końcu okresu rozliczeniowego.

 

Problemy z oferta (2016-03-09 11:47)

Czyli jeżeli sama aktywowałam nju buzz (tak jak mi kazano) i zacznie się nowy okres rozliczeniowy (chociaż tak jak mówisz, powinna zmienić się w ciągu 24 h :/), to powinnam mieć "wszystko komórkowe", bo tak jest w umowie? Fajnie by było. Co prawda zgłosiłam problem do nju, ale wciąż czekam aż łaskawie mi odpowiedzą. W końcu mają na to 14 dni :/

No nic tam, dziękuję za odpowiedź, przyznam, że mnie trochę uspokoiła C:

Poza tym mam pytanie - wolałabym się skontaktować z nimi telefonicznie, ale szkoda mi nabijania faktury, skoro na poprzednim telefonie mam wciąż kilkanaście darmowych minut do wykorzystania. Czy mogę normalnie zadzwonić ze starego tmobile na ten 690 610 610?

[edytowane przez japrdl o 11:52 w dniu 2016-03-09]
 

Problemy z oferta (2016-03-09 15:13)

Jeśli przy przenoszeniu wybrałaś od razu "wszystko komórkowe" (to jest napisane na umowie którą dostarczył kurier) to tak, "wszystko komórkowe" zostanie włączone w momencie zmiany nju tymczasowy na nju buzz.

Możesz normalnie zadzwonić z każdego telefonu na 690 610 610.

 

Problemy z oferta (2016-03-09 23:06)

Martinez, niech to, w co wierzysz, obdarzy Cię szczodrze! :D

odpowiedź

Problemy z oferta | japrdl (07.03.2016, 04:28)

Hej ludziska!
Bylam w trakcie przenoszenia numeru z tmobile do nju. Z powodu problemow po stronie tmobile przerwalam ten proces - poinformowalam nju, ze rezygnuje z przenoszenia numeru i chce zachowac numer tymczasowy. Powiedziano mi, ze mam napisac maila z powyzsza prosba i po odpowiedzi aktywowac sobie nju buzz na koncie, co zrobilam. I tu zaczynaja sie schodki, gdyz poniewaz, na zmiane oferty z tymczasowej na nju buzz musze czekac caly okres rozliczeniowy (tj. do 23 marca). I tu mam pytanie, czy bede musiala czekac kolejny okres rozliczeniowy, zeby aktywowac wszystko komorkowe, czy da rade przyspieszyc ten proces? Widzicie, krew mnie zalewa, bo moglam to olac, odeslac im wszystko w ciagu 14 dni i zamowic nowy numer, ktory doszedlby do mnie w ciagu kilku dni i wszystko byloby na nim aktywne od reki (bo tak obiecywala konsultantka przez telefon). No i wciaz sie zastanawiam czy nie rozwiazac umowy i zakupic nowy numer, co przyspieszyloby caly proces zmieny taryfy.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

16 gości i 0 zalogowanych użytkowników