masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Już udało mi się pogadać z obsługą, ale dzięki za info C:
Martinez, niech to, w co wierzysz, obdarzy Cię szczodrze! :D
Czyli jeżeli sama aktywowałam nju buzz (tak jak mi kazano) i zacznie się nowy okres rozliczeniowy (chociaż tak jak mówisz, powinna zmienić się w ciągu 24 h :/), to powinnam mieć "wszystko komórkowe", bo tak jest w umowie? Fajnie by było. Co prawda zgłosiłam problem do nju, ale wciąż czekam aż łaskawie mi odpowiedzą. W końcu mają na to 14 dni :/
No nic tam, dziękuję za odpowiedź, przyznam, że mnie trochę uspokoiła C:
Poza tym mam pytanie - wolałabym się skontaktować z nimi telefonicznie, ale szkoda mi nabijania faktury, skoro na poprzednim telefonie mam wciąż kilkanaście darmowych minut do wykorzystania. Czy mogę normalnie zadzwonić ze starego tmobile na ten 690 610 610?



