za duży rachunek

 

za duży rachunek (2016-02-05 16:26)

Witam. Ponad rok temu przeniosłem sie do nju. Wykupiłem opcję że minimalnie płacę co miesiąc 9zł a maksymalnie mogę zapłacic 39zł.
Dziś dostałem fakturę 43zł, może mi ktos wyjaśnic jakim cudem?
 Nie dzwoniłem na żadne numery dodatkowo płatne ani nie wysyłałem żadnych smsów dodatkowo płatnych.
Pozdrawiam

 

za duży rachunek (2016-02-06 19:17)

Witam. Mam dokładnie ten sam przypadek. -<span > Pozdrawiam 

 

za duży rachunek (2016-02-06 22:19)

ironizując wasze wypowiedzi powiem, że trzeba spytać się mamy lub taty, na którego jest umowa za co jest ten rachunek.

Niby dorośli ludzie jak mniemam, a zachowujecie się jak co najwyżej gimnazjaliści.
Bądźcie samodzielni i przejrzyjcie spis połączeń, który stanowi załącznik do Waszej faktury. Tam będzie podane za co jest ta dodatkowa kwota i w razie czego możecie napisać reklamację.

Nie wiem co oczekujecie po swoich postach i ogólnikowych pytaniach ale na forum nie ma etatowego wróżbity, więc nikt Wam nic nie wywróży i nie wyjaśni tych "cudów", bez wglądu w historię połączeń, operacji na koncie i fakturę.

Chcecie otrzymać pomoc od innych użytkowników to najpierw trzeba w to włożyć trochę własnej pracy, a potem podać konkretne dane, które ewentualnie budzą Wasze wątpliwości, ale zarazem pozwolą innym na wstępna analizę bez wglądu w Wasze dokumenty.

 

za duży rachunek (2016-03-02 10:59)

forum jest po to żeby pytać i nie możesz nikomu zabronić tego. Jeżeli pytanie Ci się nie podoba to, lepiej nie komentuj . Oni chcą wiedzieć dlaczego są te wysokie rachunki i mają brawo do tego. Dziękuję

 

za duży rachunek (2016-03-02 13:17)

@nowy_klient

Proszę wskaż konkretnie który fragment mojej powyższej wypowiedzi z 6 lutego zabrania im zadawania pytań na forum. To było pytanie retoryczne, bo nie ma takiego fragmentu, więc nie masz co wskazywać.

Jeśli chcą wiedzieć za co mają te "wysokie" rachunki to już napisałem, że odpowiedź mają podaną na fakturze i w załącznikach, które otrzymali od operatora.
Jedyne co muszą zrobić to przeczytać te dokumenty i wyciągnąć odpowiednie wnioski.
Jeśli mają wątpliwości to mogą napisać reklamację/zapytanie do BOK.

To nie forum zgaduj zgadula, a jeśli oczekują konkretnej pomocy od forumowiczów to niech zadają konkretne pytania m.in. ujawniając część konkretnych danych ze swoich dokumentów, które pozwolą forumowiczom udzielić konkretnej odpowiedzi.

W ciągu miesiąca nikt inny nie chciał wczuć się w rolę wróżbity, czy jasnowidza. Sam napisałeś uwagi, które nic nowego nie wnoszą do tego wątku i ani o dodatkowy krok nie przybliżyły pytających do rozwiązania ich problemu.
Moja wypowiedź z 6 lutego choć z konkretnie wyrażoną ironią zawierała również wskazówki co mogą zrobić, aby wyjaśnili sprawę. Czy skorzystali z tych wskazówek to już pytanie nie do mnie, a jedynie do nich, bo nic samo się nie zrobi.

 

za duży rachunek (2016-03-17 12:08)

<span >Witam<br ><span >Złożyłem reklamację odnośnie wysokiej faktury<br ><span >Rozumiem,że na odpowiedź czeka się do 30 dni <br ><span >W momencie gdy odpowiedź na reklamacje nie nastąpi do momentu ustalonej daty zapłaty czy będą od faktury liczone odsetki?<br ><span >Co jeśli reklamacja nie zostanie uwzględniona i będę pisał odwołanie?<br ><br ><span >Czy w momencie złożenia skargi/reklamacji lub następnie odwołania czas na zapłatę wydłuża się?<br ><span >Druga sprawa która mnie bardzo gnębi<br ><span >08.01.2016r włączyłem blokadę usług premium a 24.02.2016r została ona wyłączona dołączyłem to również do reklamacji jednak jestem bardzo ciekawy jak mogło do tego dojść? jakaś pomyłka pracowników nju? Czy może opcja może się wyłączyć sama z siebie? bo tego nie rozumiem<br ><span >Kto jest winny i czy reklamacja powinna być uwzględniona z braku wyłącznia blokady przezemnie?<br ><span >Wspomnę jeszcze,że wysłane były smsy które nie miały miejsca 20smsów w 2 dni niektóre po 3szt w ciągu 1 minuty chyba po to jest w/w blokada by tak się nie stało...
<span >piszę w tym temacie gdyż 5 razy próbowałem założyć nowy wątek i niestety wywala mnie ze strony...

 

za duży rachunek (2016-03-17 15:05)

mam ten sam problem co Ty. Wystawili fakturę za luty 39,54PLN a za marzec 41,47PLN. Pieniądze ŚMIESZNIE wyższe nie mniej jednak chodzi o zasady. Nie zostawię tak tego i jak tego nie rozwiążą rozwiązuje umowę. powodzenia

 

za duży rachunek (2016-03-17 15:09)

@ares2504
To powinno być napisane gdzieś w regulaminie.
Zwykle jest tak że zapłacić trzeba, kiedyś jedynie plus miał zapis, że w przypadku zakwestionowania rachunku konieczność jego zapłaty zostaje zawieszona (nie wiem czy jest tak dalej bo dawno się od nich wyniosłem).

Co do odsetek nie wiem, ale chyba nie maja nic wspólnego z reklamacją, tym bardziej że zapewne nie wszystkie pozycje na rachunku są naliczone nieprawidłowo.

 

za duży rachunek (2016-03-17 15:51)

Własnie oto chodzi ze chciałbym by niewłaściwe zostały skasowane/anulowane jednak nie wpłacę całej kwoty bo wtedy już napewno nie dost zwrotu a nie mam zamiaru płacić rachunku za niewysłane smsy tym bardziej,że sms premium i wszystkie tego typu miałem zablokowane

 

za duży rachunek (2016-03-17 20:44)

to jest odpowiedź na post:

łukasz_78 (17.03.2016, 15:05)
mam ten sam problem co Ty. Wystawili fakturę za luty 39,54PLN a za marzec 41,47PLN. Pieniądze ŚMIESZNIE wyższe nie mniej jednak chodzi o zasady. Nie zostawię tak tego i jak tego nie rozwiążą rozwiązuje umowę. powodzenia


Najpierw sprawdź za co masz te opłaty, bo może wszystko jest OK, a bijesz pianę choć nie masz racji. Po to jest rachunek szczegółowy dołączany do faktury, także wszystko jest podane w dokumentach, które dostajesz mailem i dodatkowo możesz pobrać przez www.
Jeśli coś jest niezgodne z regulaminem usług z których korzystasz to wtedy piszesz reklamację.

[EDIT]
@ares250
to czy zapłacisz, czy nie to nie ma znaczenia dla faktu rozpatrzenia reklamacji, więc nie rozumiem skąd te Twoje podejście do sprawy.

W podobnych sprawach jeśli nie chcę płacić całej faktury to płacę kwotę bezsporną, czyli tą, która nie podlega dyskusji, bo tyle musiałbym zapłacić, gdyby wszystko działało prawidłowo.
Ale robię to gdy mam niemal 100% pewności, że problem nie powstał z mojego zaniedbania, czy z mojej niewiedzy lecz wina leży po stronie operatora.
Mam wiedzę i umiejętności, które pozwalają mi dokonać odpowiedniej oceny sytuacji, która mnie dotyczy i na tej podstawie podejmuję finalną decyzję.

[edytowane przez nju_klient o 20:54 w dniu 2016-03-17]

odpowiedź

za duży rachunek | rado (05.02.2016, 16:26)

Witam. Ponad rok temu przeniosłem sie do nju. Wykupiłem opcję że minimalnie płacę co miesiąc 9zł a maksymalnie mogę zapłacic 39zł.
Dziś dostałem fakturę 43zł, może mi ktos wyjaśnic jakim cudem?
 Nie dzwoniłem na żadne numery dodatkowo płatne ani nie wysyłałem żadnych smsów dodatkowo płatnych.
Pozdrawiam
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

19 gości i 0 zalogowanych użytkowników