to jest odpowiedź na post:
łukasz_78 (17.03.2016, 15:05)
mam ten sam problem co Ty. Wystawili fakturę za luty 39,54PLN a za marzec 41,47PLN. Pieniądze ŚMIESZNIE wyższe nie mniej jednak chodzi o zasady. Nie zostawię tak tego i jak tego nie rozwiążą rozwiązuje umowę. powodzenia
Najpierw sprawdź za co masz te opłaty, bo może wszystko jest OK, a bijesz pianę choć nie masz racji. Po to jest rachunek szczegółowy dołączany do faktury, także wszystko jest podane w dokumentach, które dostajesz mailem i dodatkowo możesz pobrać przez www.
Jeśli coś jest niezgodne z regulaminem usług z których korzystasz to wtedy piszesz reklamację.
[EDIT]
@ares250
to czy zapłacisz, czy nie to nie ma znaczenia dla faktu rozpatrzenia reklamacji, więc nie rozumiem skąd te Twoje podejście do sprawy.
W podobnych sprawach jeśli nie chcę płacić całej faktury to płacę kwotę bezsporną, czyli tą, która nie podlega dyskusji, bo tyle musiałbym zapłacić, gdyby wszystko działało prawidłowo.
Ale robię to gdy mam niemal 100% pewności, że problem nie powstał z mojego zaniedbania, czy z mojej niewiedzy lecz wina leży po stronie operatora.
Mam wiedzę i umiejętności, które pozwalają mi dokonać odpowiedniej oceny sytuacji, która mnie dotyczy i na tej podstawie podejmuję finalną decyzję.
[edytowane przez nju_klient o 20:54 w dniu 2016-03-17]