spuzniona zaplata

 

spuzniona zaplata (2016-01-15 16:55)

Spuznilem się zmzaplata rachunku ile muszemczekac po spłacie na odblokowanie przesłanek maila z potwierdzeniem

 

spuzniona zaplata (2016-01-15 18:26)

tego nie wie nikt, może poza innymi, którzy się spóźnili z płatnością.
Ja choć sumarycznie korzystam z nju niemal od początku jego istnienia to nie spóźniłem się z płatnością ani razu, więc nie mam doświadczenia w tym względzie.

Z ciekawości ile dni się spóźniłeś i kiedy w praktyce dostałeś blokadę, oraz czy sam się skapnąłeś, że masz blokadę, czy dostałeś powiadomienie o blokadzie?

P.S. powinno być spóźniona zapłata. Napisz sobie to kilkadziesiąt razy bez błędu to może zapamiętasz na przyszłość, btw: jest to stara i sprawdzona metoda z czasów mojej podstawówki :)

[edytowane przez nju_klient o 18:28 w dniu 2016-01-15]
 

spuzniona zaplata (2016-01-19 11:24)

To może ja opowiem, mam tendencję do spóźniania się z zapłatą rachunku. Raz przez to, że konto mam puste i czekam na przelew zewnętrzny, raz zapominam itp. ale nie o tym mowa.
Jak to jest, już mówię:
Cykl rozliczeniowy mam 18-19.
Dostaję fakturę na maila, sms, że jest nowa faktura do opłacenia itp. - to każdy ma, a teraz co ja mam:
Przed terminem: że tego i tego dnia mija termin i jeżeli opłacę w terminie - nie naliczą mi odsetek.
Po terminie - zazwyczaj mam do 3 każdego miesiąca dostaję upomnienie, że minął termin i proszą o wpłatę. Dają tak ok 10 dni. Przesyłają sms, że jeżeli do dnia tego i tego nie opłacę faktury, zablokują mi usługę.
Koszty? Chyba liczą procentowo od faktury, ale w moim przypadku tak +/- 0,10 zł.

Nigdy nie przekroczyłem terminu blokady.

Aaaa i przychodzi mi mail ok 10 z adresu windykacja(at)nju.pl że zalegam z płatnością.
Pozdrawiam

[edytowane przez pdmit o 11:33 w dniu 2016-01-19]
 

spuzniona zaplata (2016-01-21 01:37)