forumnju z rachunkiemofertaproblem z dołączeniem dodatkowego nr za 9 pln

problem z dołączeniem dodatkowego nr za 9 pln

 

problem z dołączeniem dodatkowego nr za 9 pln (2015-12-13 13:26)

Witam,


jestem użytkownikiem nju i mam tu zarejestrowany numer w abonamencie i chciałem przenieść 2 numer na zasadzie dodatkowego za 9 pln. Dodam tylko, że 2 numer jeszcze u innego operatora również <span > jest na mnie.
<span >

<span >Problem w tym, że gdy chcę przenieść numer na stornie pojawia się następujący komunikat :
<span >"<span >Zweryfikuj swój adres na głównym kontrakcie bo jest nieaktualny lub nieprawidłowy. Skontaktuj się z nami przez formularz na Twoim koncie https://www.njumobile.pl/mojekonto/kontakt/nowe-zgloszenie lub zadzwoń na *610 (codziennie 8-20, opłata zgodnie z cennikiem, opłata doliczana do faktury, numer pełny 690 610 610)"


Dane oczywiście są poprawne i nie ulega to żadnej wątpliwości !


<span >W sklepie internetowy, obsłudze klienta, za pośrednictwem formularza kontaktowego nikt nie jest w stanie mi pomóc ... Nawet w akcie desperacji odpaliłem chat na stronie nju, ale również porażka...
<span >

<span >Czy jest na forum jakiś spec z nju co będzie potrafił  ogarnąć ten temat.
<span >

<span >Pozdrawiam
<span >


 

problem z dołączeniem dodatkowego nr za 9 pln (2015-12-13 17:54)

W formularzu zakupowym wpisz swój obecny numer w NJU. Następnie kliknij "wyślij".
Opcje podane niżej-w tym przypadku "chcę przenieść numer do nju"- wybierasz po prawidłowej weryfikacji. Dalej wybierasz: ofertę, fakturę, rodzaj karty SIM. Klikasz "Dalej"
<strong class="article-important">WAŻNE!</strong> Jeśli przenosisz numer zadbaj o to, aby dane u obecnego operatora były zgodne z danymi właściciela numeru głównego w nju mobile, do którego chcesz dołączyć numer przenoszony do nju.
Jeżeli czynności wykonasz w podanej kolejności i nadal wyskakuje komunikat o błędzie, masz jakiś problem ze swoimi danymi lub numer jest nie zarejestrowany. Może być też błąd strony NJU.

~nocnydyżurny

 

problem z dołączeniem dodatkowego nr za 9 pln (2015-12-13 20:28)

Witam,


właśnie jak pisałem wcześniej numer jest zarejestrowany bo jest to abonament. Po 2 dane w nju jak i play napewno są poprawne...


Miejsce do, którego dochodzę w formularzu to miejsce, w którym podaję kod sms dalej jest już komunikat, o którym pisałem wcześniej ...


Dlatego proszę o pomoc speca z nju jeżeli taki na tym forum dyżuruje.


Dzięki 


Pozdrawiam

~gość1450034932333

 

problem z dołączeniem dodatkowego nr za 9 pln (2015-12-14 08:55)

A może byłoby szybciej zgłosić się do BOK ?

~zig

 

problem z dołączeniem dodatkowego nr za 9 pln (2015-12-14 17:29)

@kamils
na forum nie ma żadnego dyżurującego speca z Nju, przynajmniej ja takowego nie znam i nigdy wcześniej tutaj nie widziałem, bo forum nie służy do oficjalnych kontaktów z BOK Nju.
Jeśli zagląda tu jakiś pracownik Nju to robi to w ukryciu przed innymi użytkownikami dlatego wszystkie porady musisz traktować jako nieoficjalne informacje uzyskane od innych klientów Nju.

Co najwyżej miałem na początku podejrzenie względem użytkownika s-krobek, że jest tajniakiem Orange, bo zauważyłem kiedyś jego szablonową odpowiedź i dodatkowo z błędem jakby pisał to ktoś z obsługi klienta ;)
Wspomniana odpowiedź s-krobek wraz z moim komentarzem o szalonie widoczna jest w wątku:
http://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,89700008,title,co-zrobic-zeby-zrezygnowac-,watek

Rozwiązanie sam podałeś w pierwszej wiadomości:
"...Skontaktuj się z nami przez formularz na Twoim koncie https://www.njumobile.pl/mojekonto/kontakt/nowe-zgloszenie lub zadzwoń na *610 (codziennie 8-20, opłata zgodnie z cennikiem, opłata doliczana do faktury, numer pełny 690 610 610)"

Jeśli masz problem, który wymaga interwencji BOK to piszesz do BOK Nju, bo na forum to możesz tylko przedyskutować sprawę z innymi forumowiczami.
Choć niektórzy traktują forum jak terapię u psychologa i mozliwośc "publicznego" wyrażenia swojej opinii zachowując zarazem swoją prywatność.

[edytowane przez nju_klient o 17:29 w dniu 2015-12-14]

odpowiedź

problem z dołączeniem dodatkowego nr za 9 pln | kamils (13.12.2015, 13:26)

Witam,


jestem użytkownikiem nju i mam tu zarejestrowany numer w abonamencie i chciałem przenieść 2 numer na zasadzie dodatkowego za 9 pln. Dodam tylko, że 2 numer jeszcze u innego operatora również <span > jest na mnie.
<span >

<span >Problem w tym, że gdy chcę przenieść numer na stornie pojawia się następujący komunikat :
<span >"<span >Zweryfikuj swój adres na głównym kontrakcie bo jest nieaktualny lub nieprawidłowy. Skontaktuj się z nami przez formularz na Twoim koncie https://www.njumobile.pl/mojekonto/kontakt/nowe-zgloszenie lub zadzwoń na *610 (codziennie 8-20, opłata zgodnie z cennikiem, opłata doliczana do faktury, numer pełny 690 610 610)"


Dane oczywiście są poprawne i nie ulega to żadnej wątpliwości !


<span >W sklepie internetowy, obsłudze klienta, za pośrednictwem formularza kontaktowego nikt nie jest w stanie mi pomóc ... Nawet w akcie desperacji odpaliłem chat na stronie nju, ale również porażka...
<span >

<span >Czy jest na forum jakiś spec z nju co będzie potrafił  ogarnąć ten temat.
<span >

<span >Pozdrawiam
<span >


wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

25 gości i 0 zalogowanych użytkowników