forumnju z rachunkiemofertaproblem z dołączeniem dodatkowego nr za 9 pln

problem z dołączeniem dodatkowego nr za 9 pln

 

problem z dołączeniem dodatkowego nr za 9 pln (2015-12-13 13:26)

Witam,


jestem użytkownikiem nju i mam tu zarejestrowany numer w abonamencie i chciałem przenieść 2 numer na zasadzie dodatkowego za 9 pln. Dodam tylko, że 2 numer jeszcze u innego operatora również <span > jest na mnie.
<span >

<span >Problem w tym, że gdy chcę przenieść numer na stornie pojawia się następujący komunikat :
<span >"<span >Zweryfikuj swój adres na głównym kontrakcie bo jest nieaktualny lub nieprawidłowy. Skontaktuj się z nami przez formularz na Twoim koncie https://www.njumobile.pl/mojekonto/kontakt/nowe-zgloszenie lub zadzwoń na *610 (codziennie 8-20, opłata zgodnie z cennikiem, opłata doliczana do faktury, numer pełny 690 610 610)"


Dane oczywiście są poprawne i nie ulega to żadnej wątpliwości !


<span >W sklepie internetowy, obsłudze klienta, za pośrednictwem formularza kontaktowego nikt nie jest w stanie mi pomóc ... Nawet w akcie desperacji odpaliłem chat na stronie nju, ale również porażka...
<span >

<span >Czy jest na forum jakiś spec z nju co będzie potrafił  ogarnąć ten temat.
<span >

<span >Pozdrawiam
<span >


 

problem z dołączeniem dodatkowego nr za 9 pln (2015-12-13 17:54)

W formularzu zakupowym wpisz swój obecny numer w NJU. Następnie kliknij "wyślij".
Opcje podane niżej-w tym przypadku "chcę przenieść numer do nju"- wybierasz po prawidłowej weryfikacji. Dalej wybierasz: ofertę, fakturę, rodzaj karty SIM. Klikasz "Dalej"
<strong class="article-important">WAŻNE!</strong> Jeśli przenosisz numer zadbaj o to, aby dane u obecnego operatora były zgodne z danymi właściciela numeru głównego w nju mobile, do którego chcesz dołączyć numer przenoszony do nju.
Jeżeli czynności wykonasz w podanej kolejności i nadal wyskakuje komunikat o błędzie, masz jakiś problem ze swoimi danymi lub numer jest nie zarejestrowany. Może być też błąd strony NJU.

~nocnydyżurny

 

problem z dołączeniem dodatkowego nr za 9 pln (2015-12-13 20:28)

Witam,


właśnie jak pisałem wcześniej numer jest zarejestrowany bo jest to abonament. Po 2 dane w nju jak i play napewno są poprawne...


Miejsce do, którego dochodzę w formularzu to miejsce, w którym podaję kod sms dalej jest już komunikat, o którym pisałem wcześniej ...


Dlatego proszę o pomoc speca z nju jeżeli taki na tym forum dyżuruje.


Dzięki 


Pozdrawiam

~gość1450034932333

 

problem z dołączeniem dodatkowego nr za 9 pln (2015-12-14 08:55)

A może byłoby szybciej zgłosić się do BOK ?

~zig

 

problem z dołączeniem dodatkowego nr za 9 pln (2015-12-14 17:29)

@kamils
na forum nie ma żadnego dyżurującego speca z Nju, przynajmniej ja takowego nie znam i nigdy wcześniej tutaj nie widziałem, bo forum nie służy do oficjalnych kontaktów z BOK Nju.
Jeśli zagląda tu jakiś pracownik Nju to robi to w ukryciu przed innymi użytkownikami dlatego wszystkie porady musisz traktować jako nieoficjalne informacje uzyskane od innych klientów Nju.

Co najwyżej miałem na początku podejrzenie względem użytkownika s-krobek, że jest tajniakiem Orange, bo zauważyłem kiedyś jego szablonową odpowiedź i dodatkowo z błędem jakby pisał to ktoś z obsługi klienta ;)
Wspomniana odpowiedź s-krobek wraz z moim komentarzem o szalonie widoczna jest w wątku:
http://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,89700008,title,co-zrobic-zeby-zrezygnowac-,watek

Rozwiązanie sam podałeś w pierwszej wiadomości:
"...Skontaktuj się z nami przez formularz na Twoim koncie https://www.njumobile.pl/mojekonto/kontakt/nowe-zgloszenie lub zadzwoń na *610 (codziennie 8-20, opłata zgodnie z cennikiem, opłata doliczana do faktury, numer pełny 690 610 610)"

Jeśli masz problem, który wymaga interwencji BOK to piszesz do BOK Nju, bo na forum to możesz tylko przedyskutować sprawę z innymi forumowiczami.
Choć niektórzy traktują forum jak terapię u psychologa i mozliwośc "publicznego" wyrażenia swojej opinii zachowując zarazem swoją prywatność.

[edytowane przez nju_klient o 17:29 w dniu 2015-12-14]

odpowiedź

problem z dołączeniem dodatkowego nr za 9 pln | ~nocnydyżurny (13.12.2015, 17:54)

W formularzu zakupowym wpisz swój obecny numer w NJU. Następnie kliknij "wyślij".
Opcje podane niżej-w tym przypadku "chcę przenieść numer do nju"- wybierasz po prawidłowej weryfikacji. Dalej wybierasz: ofertę, fakturę, rodzaj karty SIM. Klikasz "Dalej"
<strong class="article-important">WAŻNE!</strong> Jeśli przenosisz numer zadbaj o to, aby dane u obecnego operatora były zgodne z danymi właściciela numeru głównego w nju mobile, do którego chcesz dołączyć numer przenoszony do nju.
Jeżeli czynności wykonasz w podanej kolejności i nadal wyskakuje komunikat o błędzie, masz jakiś problem ze swoimi danymi lub numer jest nie zarejestrowany. Może być też błąd strony NJU.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

25 gości i 0 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies