@kamils
na forum nie ma żadnego dyżurującego speca z Nju, przynajmniej ja takowego nie znam i nigdy wcześniej tutaj nie widziałem, bo forum nie służy do oficjalnych kontaktów z BOK Nju.
Jeśli zagląda tu jakiś pracownik Nju to robi to w ukryciu przed innymi użytkownikami dlatego wszystkie porady musisz traktować jako nieoficjalne informacje uzyskane od innych klientów Nju.
Co najwyżej miałem na początku podejrzenie względem użytkownika s-krobek, że jest tajniakiem Orange, bo zauważyłem kiedyś jego szablonową odpowiedź i dodatkowo z błędem jakby pisał to ktoś z obsługi klienta ;)
Wspomniana odpowiedź s-krobek wraz z moim komentarzem o szalonie widoczna jest w wątku:
http://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,89700008,title,co-zrobic-zeby-zrezygnowac-,watek
Rozwiązanie sam podałeś w pierwszej wiadomości:
"...Skontaktuj się z nami przez formularz na Twoim koncie
https://www.njumobile.pl/mojekonto/kontakt/nowe-zgloszenie lub zadzwoń
na *610 (codziennie 8-20, opłata zgodnie z cennikiem, opłata doliczana
do faktury, numer pełny 690 610 610)"
Jeśli masz problem, który wymaga interwencji BOK to piszesz do BOK Nju, bo na forum to możesz tylko przedyskutować sprawę z innymi forumowiczami.
Choć niektórzy traktują forum jak terapię u psychologa i mozliwośc "publicznego" wyrażenia swojej opinii zachowując zarazem swoją prywatność.
[edytowane przez nju_klient o 17:29 w dniu 2015-12-14]