forumnju z rachunkiemusługiWszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu

 

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu (2015-11-18 18:31)

Szanowny Państwo,

pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego w moim panelu stanu konta licznik za rozmowy skazał wykorzystanie całych 39 zł.

Pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego nie wykonałem jednak żadnej rozmowy telefonicznej.

W odpowiedzi na reklamację otrzymałem informację, że tego dnia wykonałem transfer danych około 400 MB.

Pytanie moje jest następujące: Jak transfer 400 MB internetu mógł wpłynąć na koszty po stronie 39 zł na rozmowy, smsy, mms etc. skoro we "wszystko za 39 zł" pakiet internetu jest w gratisie, i akurat tak się składa, że za staż mam łącznie 12,5 GB transferu danych (z którego na dzień dzisiejszy wykorzystałem 600MB...).


Ten sam problem przerabiam w tej chwili na telefonie mojej partnerki, która za transfer +-300 MB została skasowana na ok. 39zł - kiedy w jej "wszystko za 39zł" pakiet 5 GB Internetu jest za darmo.


Proszę o odniesienie się do tego wątku.

 

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu (2015-11-19 01:13)

Przeczytaj regulamin promocji, a potem pisz na forum, bo póki co piszesz bzdury.
Ewidentnie widać, że korzystasz z oferty, której zwyczajnie nie rozumiesz.

Tytułem wyjaśnienia za usługi płacisz zgodnie z cennikiem, czyli:
1. 0,19zł/min,
2. 0,09zł/SMS,
3. 0,19zł/MMS,
4. 0,02zł/100KB inaczej 0,19zł/MB, inaczej 19zł/100MB
Jak łatwo wyliczyć nieco ponad 200MB nabije Tobie limit 39zł.

Po osiągnięciu wspólnego limitu 39zł kolejne usługi są "darmowe", czyli nie płacisz już za usługi powyżej 39zł, a w ramach transferu danych masz do wykorzystania do 5GB albo do 12,5GB (za staż) z pełną prędkością, potem będzie lejek.

Jeśli liczyłeś, że jak nie będziesz dzwonił to net masz za friko to gratuluję braku rozeznania w ofercie, choć korzystasz z Nju z rachunkiem od ponad roku. Traktuj to jako lekcję i na przyszłość najpierw dowiedz na co się godzisz podpisując daną umowę, czy wybierając daną ofertę.

 

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu (2015-11-26 00:42)

Kolejny "szwindel" fakturowy to transmisja danych.

Koniec okresu rozliczeniowego 18.11 2015r. (18 każdego miesiąca)

Na fakturze 19.10.2015r. godz. 00.00 - transmisja danych.
Śpię od dwóch godzin w telefonie wyłączona "transmisja". Zawsze mam wyłączoną żeby nie było przypadkowo ściągania.
Reklamacja.
Odpowiedź:
"Witam W odpowiedzi na zgłoszenie informuje, że analiza Pana konta nie wykazała nieprawidłowości w naliczaniu opłat. Połaczenie internetowe zostało zarejestrowane poprawnie a opłata naliczona zasadnie. Jeżeli posiada Pan telefon typu Smartphon, moze on się łaczyc z internetem samodzielnie. Moga łączyć się aplikacje zainstalowane na nim jak również może byc pobierana jakaś konfiguracja. Jeżeli nie chce Pan aby sytuacja sie nie powtarzała, proszę o wyłączenie transmisji danych. Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne. Z poważaniem Justyna Anklewicz Nju mobile"
Fajnie nie?

Ciekawe bo w przednich trzech fakturach za okresy rozliczeniowe jest identycznie:
- 19.09.2015r. - godz. 00.00 - transmisja danych;
- 19.08.2015r. - godz. 00.00 - transmisja danych;
- 19.07.2015r. - godz. 00.00 - transmisja danych.

Kto nie wie o co chodzi niech przeczyta w regulaminie z czym się to wiąże.

"podpowiadacza" aktywnego wszędzie "nowicjusz/punktów 34" nie słuchajcie.
Z premedytacją wprowadza w błąd - etatowy hejter nju.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu (2015-11-26 10:00)

<span >"- 19.09.2015r. - godz. 00.00 - transmisja danych;<br ><span >- 19.08.2015r. - godz. 00.00 - transmisja danych;<br ><span >- 19.07.2015r. - godz. 00.00 - transmisja danych."
<span >A masz napisane ile pobrano za transfer danych???
<span >Ja mam to samo, tylko inne daty i nigdzie nie widzę żadnej kwoty za transfer.
<span >Najpierw pomyśleć, potem stukać bezmyślnie w klawiaturę. Nigdy odwrotnie.
<span >Mówią, że myślenie nie boli.

~jamci

 

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu (2015-11-26 11:45)

Te cwaniak. Głupiego udajesz?
Kolejny hejter nju.
Dlatego - że myślenie nie boli - wszystkich ostrzegam.

W pierwszej sekundzie nowego okresu rozliczeniowego naliczany jest - nieistniejący - transfer danych.
Na fakturze 19.10.2015r. godz. 00.00 - transmisja danych.
- 19.09.2015r. - godz. 00.00 - transmisja danych;
- 19.08.2015r. - godz. 00.00 - transmisja danych;
- 19.07.2015r. - godz. 00.00 - transmisja danych.

Kto nie wie o co chodzi niech przeczyta w regulaminie z czym się to wiąże.
Sprawdźcie swoje faktury czy przypadkiem też tak nie macie u siebie!!

 

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu (2015-11-26 12:46)

Jednak widzę Kolego, że myślenie jednak sprawia Ci ból.

 

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu (2015-11-26 13:02)

<span >do podgorączkowego "krzysiek_d4"<br ><span >Zbastuj, bo żyłka może nie wytrzymać.<br ><span >To co podajesz, to jest wartość przesyłu danych z ostatniego okresu rozliczeniowego, fakturowana razem z rozmowami, SMS-ami , właśnie w tej fakturze. Dlatego jest godz.00,oo<br ><span >Poniał?

~jamci

 

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu (2015-11-26 13:27)

@krzysiek_d4

Sądziłem, że jesteś normalny ale teraz stwierdzam, że reprezentujesz poziom tzw. Dziecka Neostrady z kompleksami.

Spamujesz to forum i nie umiesz korzystać z zakładki EDYTUJ.
Po co w wątku:
- http://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,110100002,title,oferta-quot-wszystko-komorkowe-za-29-z-quot-i-dodatkowy-numer-9-z-,watek
pisałeś 4 wiadomości jedną pod drugą
(2015-11-25 23:17)
(2015-11-25 23:33)
(2015-11-25 23:41)
(2015-11-26 00:00)

Dodatkowo w innych wątkach:
- http://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,100800001,title,czy-ktos-mie-robi-w-balona-,watek
- http://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,110400001,title,wszystko-za-39-z-naliczanie-za-transfer-darmowego-internetu-,watek

piszesz to samo (dublujesz posty) o transferze danych.

Na każdym szanującym się i moderowanym forum dawno dostałbyś ostrzeżenie i za brak dostosowania zarobiłbyś ostatecznie bana.

Kulturę osobistą wynosi się z domu, więc sam sobie wystawiasz opinię swoim zachowaniem w necie.

Poza tym w wątku:
- http://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,103400004,title,-quot-zawyzanie-quot-faktur,watek

Jest Twoja wypowiedź z dnia 2015-10-03 15:08, z której wynika, że masz ofertę "Jeden na wszystko za 39zł", więc masz w cenie wliczony pakiet 5GB (bądź 12,5GB za staż). Ponadto wtedy zawyżanie faktur wynikało z połączeń międzynarodowych, a nie z netu, także nie jesteś konsekwentny.

Generalnie skoro przez pół roku nie rozwiązałeś swojego problemu (choć nie wiem na ile Twoje żale są zasadne) i ciągle się denerwujesz to dla mnie jesteś wyjątkowym pechowcem albo wyjątkowym nieudacznikiem. Masz do dyspozycji poza reklamacją skargę do UKE albo w ostateczności zmianę operatora na innego.
Na rynku masz ofert do wyboru do koloru, więc znajdziesz coś podobnego do Nju. Tylko trzeba działać, a nie wiecznie użalać się nad swoim losem i marudzić.

 

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu (2015-11-26 13:44)

Dalej "hejtujcie".
Poprzednie zawyżone faktury - 5 w 2015r. - wszystkie to uznane reklamacje.
Łącznie z 9zł płatne z góry - ja płacę z dołu.
"jamci" nie pisz głupot.
Tu jest odpowiedź:
"Reklamacja ( 19.10.2015r. godz. 00.00 - transmisja danych).
Odpowiedź:
"Witam W odpowiedzi na zgłoszenie informuje, że analiza Pana konta nie wykazała nieprawidłowości w naliczaniu opłat. Połaczenie internetowe zostało zarejestrowane poprawnie a opłata naliczona zasadnie. Jeżeli posiada Pan telefon typu Smartphon, moze on się łaczyc z internetem samodzielnie. Moga łączyć się aplikacje zainstalowane na nim jak również może byc pobierana jakaś konfiguracja. Jeżeli nie chce Pan aby sytuacja sie nie powtarzała, proszę o wyłączenie transmisji danych. Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne. Z poważaniem
Justyna Anklewicz
Nju mobile"


Dlatego - że myślenie nie boli - wszystkich ostrzegam.

W pierwszej sekundzie nowego okresu rozliczeniowego naliczany jest - nieistniejący - transfer danych.
Na fakturze 19.10.2015r. godz. 00.00 - transmisja danych.
- 19.09.2015r. - godz. 00.00 - transmisja danych;
- 19.08.2015r. - godz. 00.00 - transmisja danych;
- 19.07.2015r. - godz. 00.00 - transmisja danych.

Kto nie wie o co chodzi niech przeczyta w regulaminie z czym się to wiąże.
Sprawdźcie swoje faktury czy przypadkiem też tak nie macie u siebie!!

 

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu (2015-11-26 17:41)


Dzisiejsza odpowiedź odnośnie reklamacji:
<div id="mailbox-view-detailed-date" class="date detailed-header"><div class="header">Data:</div><div class="content">26 listopada 2015 16:33 </div> </div>
Witam Dziękuję za nadesłaną korespondencję. W odpowiedzi na Pan zgłoszenie informuję, że wspólny limit wydatków wynikający z usługi ?jeden na wszystko? nie może być wykorzystany na połączenia oraz SMS-y: - z numerami specjalnymi, 501 80 8080, *888, 501 800 800, - z numerami skróconymi *610, *620, *630, - przekierowanie połączeń, - rozmowy na koszt odbiorcy, - połączenia międzynarodowe, - połączenia w roamingu, - rozmowy o podwyższonej opłacie (tzw. ?Rozmowy Premium?) - na wideorozmowy. Pozdrawiam Szmytkowska Karolina

Reklamowałem sposób naliczenia.

Napisałem że mam wszystkie usługi dodatkowo płatne WYŁĄCZONE. Nie dzwonie na infolinię nju.
Czy mogę mieć fakturę na więcej niż 39+9 = 48zł?

Merytorycznie nikt nie odpowiada przysyłają stale taką formułkę jak powyżej która ma się nijak do istoty reklamacji.

<h4><strong>~jamci - dyżur ci się skończył. </strong></h4>

odpowiedź

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu | nju_klient (19.11.2015, 01:13)

Przeczytaj regulamin promocji, a potem pisz na forum, bo póki co piszesz bzdury.
Ewidentnie widać, że korzystasz z oferty, której zwyczajnie nie rozumiesz.

Tytułem wyjaśnienia za usługi płacisz zgodnie z cennikiem, czyli:
1. 0,19zł/min,
2. 0,09zł/SMS,
3. 0,19zł/MMS,
4. 0,02zł/100KB inaczej 0,19zł/MB, inaczej 19zł/100MB
Jak łatwo wyliczyć nieco ponad 200MB nabije Tobie limit 39zł.

Po osiągnięciu wspólnego limitu 39zł kolejne usługi są "darmowe", czyli nie płacisz już za usługi powyżej 39zł, a w ramach transferu danych masz do wykorzystania do 5GB albo do 12,5GB (za staż) z pełną prędkością, potem będzie lejek.

Jeśli liczyłeś, że jak nie będziesz dzwonił to net masz za friko to gratuluję braku rozeznania w ofercie, choć korzystasz z Nju z rachunkiem od ponad roku. Traktuj to jako lekcję i na przyszłość najpierw dowiedz na co się godzisz podpisując daną umowę, czy wybierając daną ofertę.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

20 gości i 0 zalogowanych użytkowników