forumnju z rachunkiemusługiWszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu

 

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu (2015-11-26 21:28)

Narwaniec ma coś włączonego, ale o tym nie wie i nie będzie wiedział, bo myślenie go boli.
<font color="#185d68">Paaa.
</font>

~jarema

 

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu (2015-11-26 22:28)

to jest odpowiedź na post:


Dzisiejsza odpowiedź odnośnie reklamacji:
Data:26 listopada 2015 16:33 
Witam Dziękuję za nadesłaną korespondencję. W odpowiedzi na Pan zgłoszenie informuję, że wspólny limit wydatków wynikający z usługi ?jeden na wszystko? nie może być wykorzystany na połączenia oraz SMS-y: - z numerami specjalnymi, ***********, *888, 501 800 800, - z numerami skróconymi *610, *620, *630, - przekierowanie połączeń, - rozmowy na koszt odbiorcy, - połączenia międzynarodowe, - połączenia w roamingu, - rozmowy o podwyższonej opłacie (tzw. ?Rozmowy Premium?) - na wideorozmowy. Pozdrawiam Szmytkowska Karolina

Reklamowałem sposób naliczenia.

Napisałem że mam wszystkie usługi dodatkowo płatne WYŁĄCZONE. Nie dzwonie na infolinię nju.
Czy mogę mieć fakturę na więcej niż 39+9 = 48zł?

Możesz !!!  
Np. przy włączonych danych komórkowych, włączonych aktualizacjach aplikacji, itp.


Merytorycznie nikt nie odpowiada przysyłają stale taką formułkę jak powyżej która ma się nijak do istoty reklamacji.

~jamci - dyżur ci się skończył.

 

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu (2015-11-26 23:58)

@mam

W przypadku Jeden na wszystko za 39zł nie ma możliwości, aby typowy transfer danych był dodatkowo płatny, bo w cenie jest 5GB na internet, a potem masz lejek. Chyba, że mowa o necie w roamingu, a to może się zdarzyć przy granicy, choć fizycznie będzie się przebywało w Polsce.

"Krzysiek_d4 panikara" jednak nie podaje szczegółowych kwot oraz za co konkretnie ma naliczenie tylko rzuca wyrwane z kontekstu fragmenty, które nic nie wyjaśniają, a wręcz komplikują sprawę.

Jak już pisałem wcześniej to w październiku robił szum, że mu doliczyli opłatę za połączenia międzynarodowe, a teraz twierdzi, a przynajmniej można tak się domyślać, że od kilku miesięcy ma dodatkowe naliczenia za internet, choć ma ponoć ofertę "Jeden na wszystko" za 39zł z 5GB netu, więc o żadnych dodatkowych opłatach za net nie może być mowy.

Po chwili pisze, że reklamował TYLKO sposób naliczenia, co tym razem może sugerować, że jednak nie ma zastrzeżeń do kwoty faktury, bo jest ona prawidłowa ale ma uwagi do transmisji danych datowanej w billingu na północ, podczas, gdy on wtedy spał. Już ~jamci pisał z czego może to wynikać i że ma to samo na billingu ale transfer jest bez opłat, więc jest OK.

Dla mnie krzysiek_d4 to kombinator i ściemniacz, który szuka dziury w całym, dodatkowo ma problem z sensownym wysłowieniem się i zamiast napisać jedną konkretną wiadomość to pisze ich wiele, choć nic więcej z nich nie wynika. Pozostaje zignorować jego posty, jak się wyszumi to może przestanie tutaj pisać i siać ferment.

Kiedyś na takich jak on pisało się PLONK i po sprawie :D

 

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu (2015-12-02 14:15)

to jest odpowiedź na post:



Napisałem że mam wszystkie usługi dodatkowo płatne WYŁĄCZONE. Nie dzwonie na infolinię nju.
Czy mogę mieć fakturę na więcej niż 39+9 = 48zł?

Merytorycznie nikt nie odpowiada przysyłają stale taką formułkę jak powyżej która ma się nijak do istoty reklamacji. 


*************************************
zaraz po rozpoczęciu umowy z NJU nalezy na swoim koncie szybko włączyć usługę która nazywa się 
<h4 class="h3">jeden na wszystko</h4>
wówczas zapłaci się na miesiąc 39zł a nie 57zł
tego panie z CHAT nie podpowiadająUsługa "jeden na wszystko" dająca gwarancję, że nie zapłacisz więcej niż 39 zł za nielimitowane rozmowy krajowe z komórkowymi i stacjonarnymi do wszystkich, nielimitowane SMS/MMS...
**************************************

 

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu (2015-12-03 14:14)

Powiem tak ja tez mam juz dosc !!!!!!!! To oszusci ..  Nie pamietam kiedy płacilam te 39 zl   mam ciagle rachunki powyzej 59 !!!! i nie mam pojecia ZA CO!!
Prosze o rade gdzie sie przeniesc , alechyba do mobile tam wiem ze jak daja na wyszystko to tyle sie placi a tu ciagle jestjakis szwindel i reklamacje sa do niczego ...

 

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu (2015-12-03 20:09)

to jest odpowiedź na post:

Powiem tak ja tez mam juz dosc !!!!!!!! To oszusci ..  Nie pamietam kiedy płacilam te 39 zl   mam ciagle rachunki powyzej 59 !!!! i nie mam pojecia ZA CO!!
Prosze o rade gdzie sie przeniesc , alechyba do mobile tam wiem ze jak daja na wyszystko to tyle sie placi a tu ciagle jestjakis szwindel i reklamacje sa do niczego ...


Poproś kogoś bardziej rozgarniętego. Niech sprawdzi Twoją ofertę i ustawienia usług.
Obstawiam 99% , że nie masz racji.

~jarema

 

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu (2015-12-03 22:32)

@mariusz2

niekoniecznie zawsze po podpisaniu umowy warto aktywować usługi, wszystko zależy od tego jaki wariant klient wybierał podczas składania zamówienia przez internet oraz na kiedy abonent ma planowaną datę przeniesienia numeru docelowego lub od kiedy chce korzystać z oferty nolimit.

Warto pamiętać, że w okresie poprzedzającym przeniesienie numeru docelowego mamy tzw. Nju tymczasowy na którym nie można aktywować usług. Najpierw trzeba zlecić zmianę na Nju Buzz, która wejdzie w życie w ostatnim dniu aktualnego okresu rozliczeniowego.

W panelu www dane odświeżają się na drugi dzień, więc aktywację odpowiedniej usługi obniżającej koszty najlepiej zlecić SMS w ten ostatni dzień cyklu i wówczas nowa usługa wejdzie w życie od następnego okresu czyli od dnia następnego.

Jeśli abonent nie zamierza korzystać z telefonu to po aktywacji Nju Buzz będzie płacił 9zł/mc zgodnie z warunkami oferty Nju Buzz

@elżbieta
nie bręcz jak krzysiek_d4 tylko zapoznaj się z wątkiem np.
http://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,110700010,title,tandem-i-rachunki-po-60z-,watek
zapewne masz aktywną ofertę za 19zł, wtedy za wszystko (rozmowy, SMS, net) możesz zapłacić do 57zł.
Sprawdź aktywne usługi na swoim koncie i w razie potrzeby dokonaj zmiany albo pisz reklamację.

Albo przejdź od razu do innej sieci, wybór należy do Ciebie. Masz np. Virgin, MobileVikings, Redbullmobile itp. wszystkie wymienione działają na infrastrukturze Play + roaming krajowy.

odpowiedź

Wszystko za 39 zł - naliczanie za transfer darmowego internetu | użytkownik001 (18.11.2015, 18:31)

Szanowny Państwo,

pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego w moim panelu stanu konta licznik za rozmowy skazał wykorzystanie całych 39 zł.

Pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego nie wykonałem jednak żadnej rozmowy telefonicznej.

W odpowiedzi na reklamację otrzymałem informację, że tego dnia wykonałem transfer danych około 400 MB.

Pytanie moje jest następujące: Jak transfer 400 MB internetu mógł wpłynąć na koszty po stronie 39 zł na rozmowy, smsy, mms etc. skoro we "wszystko za 39 zł" pakiet internetu jest w gratisie, i akurat tak się składa, że za staż mam łącznie 12,5 GB transferu danych (z którego na dzień dzisiejszy wykorzystałem 600MB...).


Ten sam problem przerabiam w tej chwili na telefonie mojej partnerki, która za transfer +-300 MB została skasowana na ok. 39zł - kiedy w jej "wszystko za 39zł" pakiet 5 GB Internetu jest za darmo.


Proszę o odniesienie się do tego wątku.

wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

89 gości i 0 zalogowanych użytkowników