forumnju z rachunkiemofertaPrzeniesienie numeru duży problem dla nju mobile

Przeniesienie numeru duży problem dla nju mobile

 

Przeniesienie numeru duży problem dla nju mobile (2013-10-02 11:23)

Witam,
Przeniosłem swój numer z PLAY na kartę, do nju mobile na abonament. Na początku wszystko ok, przyszła karta SIM, w wyznaczonej dacie przeniesienia numeru zniknął mi zasięg PLAY, wkładam kartę SIM z nju mobile no i pierwszy zonk dalej jest nju tymczasowy, a nie ten z PLAY na którym mi zależało. Ok, czekam jeden dzień. Na następny dzień z innego telefonu dzwonie pod swój numer i tu największe zdziwienie, odbiera go ktoś inny!!! Nju coś namieszało i ja mam czyjś numer a ktoś ma mój, normalnie cyrk na kółkach. Złożona reklamacja mówią, że do 14 dni. I tyle czasu nie mam swojego numeru, a ja przecież prowadzę działalność gospodarczą i mam lekko ponad 30 telefonów dziennie. Dlatego odradzam wszystkim NJU z racji tego typu problemów.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~wkurzony

 

Przeniesienie numeru duży problem dla nju mobile (2013-10-02 13:26)

Witam ponownie Jak się okazuję sprawa jest jeszcze bardziej złożona, do rzeczy: ja mam numer jakiejś Pani, a ta Pani nie ma mojego tylko jeszcze kogoś innego... Nie wiem jak długi jest ten łańcuszek. Nju czekam na odpowiedź.

~wkurzony

 

Przeniesienie numeru duży problem dla nju mobile (2013-10-03 20:00)

Ale jaja... Po tym co napisałeś, zastanawiam się, czy podpisać umowę o przeniesieniu jak przyjedzie do mnie kurier. Daj znać jak sprawa się rozwinie.


Pozdrawiam

~kuba

 

Przeniesienie numeru duży problem dla nju mobile (2013-10-04 21:53)

To ofertę NJU można wykorzystywać do prowadzenia działalności gospodarczej?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Przeniesienie numeru duży problem dla nju mobile (2013-10-05 15:09)

A mi wszystko śmiga. Precz z oszustami z t-mobile. 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Przeniesienie numeru duży problem dla nju mobile (2013-10-05 17:07)

Pozazdrościć, mam ten problem co " wkurzony" ciekawe kiedy nju to rozwiąże????

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~kris

 

Przeniesienie numeru duży problem dla nju mobile (2013-10-06 12:09)

Cześć


A ja "przeniosłem" numer z Orange na kartę. O godz. 18:00 był kurier z umową, a o 20:00 już byłem w NJU. Takiej sprawności to ja jeszcze nie widziałem. I na razie wszystko śmiga jak trzeba. Coś tam trochę namieszali z okresem rozliczeniowym. Ale może sprawa się wyjaśni. Jestem skłonny do polecenia NJU.

 

Przeniesienie numeru duży problem dla nju mobile (2013-10-07 17:47)

Witam, dzisiaj otrzymałem kartę ponoć już z poprawnym numerem, nie mogę tego potwierdzić bo jeszcze jest nieaktywna! Dzwoniłem z innego numeru do nich na infolinie i mają to załatwić. Do tej pory nadal nie mogę korzystać z telefonu. A co do postu imba i prowadzeniu działalności gospodarczej to chodzi o to, że na mój numer dzwonią klienci itp, a przez problem z przeniesieniem nie ma ze mną kontaktu już tyle czasu.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~wkurzony

 

Przeniesienie numeru duży problem dla nju mobile (2013-10-07 18:07)

Mam ten sam problem co wkurzony, dostałem nową kartę i trzeba ja aktywować na nr 690610610 a tam powiedzieli że trzeba czekać jeszcze 2 dni 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~bartek

 

Przeniesienie numeru duży problem dla nju mobile (2013-10-07 18:15)

Mam ten sam problem, dostałem już nową kartę SIM, ale nie można jej aktywować trzeba dzwonić na 690610610 a tam inf że to może potrwać jeszcze 2 dni, porażka

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~bartek

odpowiedź

Przeniesienie numeru duży problem dla nju mobile | ~wkurzony (02.10.2013, 11:23)

Witam,
Przeniosłem swój numer z PLAY na kartę, do nju mobile na abonament. Na początku wszystko ok, przyszła karta SIM, w wyznaczonej dacie przeniesienia numeru zniknął mi zasięg PLAY, wkładam kartę SIM z nju mobile no i pierwszy zonk dalej jest nju tymczasowy, a nie ten z PLAY na którym mi zależało. Ok, czekam jeden dzień. Na następny dzień z innego telefonu dzwonie pod swój numer i tu największe zdziwienie, odbiera go ktoś inny!!! Nju coś namieszało i ja mam czyjś numer a ktoś ma mój, normalnie cyrk na kółkach. Złożona reklamacja mówią, że do 14 dni. I tyle czasu nie mam swojego numeru, a ja przecież prowadzę działalność gospodarczą i mam lekko ponad 30 telefonów dziennie. Dlatego odradzam wszystkim NJU z racji tego typu problemów.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

9 gości i 0 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies