forumnju z rachunkiemusługi"Zawyżanie" faktur

"Zawyżanie" faktur

 

"Zawyżanie" faktur (2015-10-01 06:28)

Witam.
Otrzymałem kolejną - 3 w przeciągu 12 miesięcy - "zawyżoną" fakturę.
 Odpowiedź na reklamację ostatniej:
"Dzień dobry
Otrzymaliśmy Pana zgłoszenie dotyczące opłat na ostatniej fakturze.
Usługa Jeden na wszystko łączy Limit wydatków głosowych, Limit wydatków SMS/MMS, oraz Limit wydatków na transfer danych w jeden Wspólny limit wydatków.
Za rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych w Polsce, za SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci komórkowych w Polsce oraz za korzystanie z przesyłu danych w Polsce, w każdym cyklu rozliczeniowym naliczane są do wysokości 39 zł.
Wspólny limit wydatków nie może być wykorzystany na połączenia oraz SMS-y:
- z numerami specjalnymi, 501 80 8080, *888, 501 800 800,
- z numerami skróconymi *610, *620, *630,
- przekierowanie połączeń,
- rozmowy na koszt odbiorcy,
- połączenia międzynarodowe,
- połączenia w roamingu,
- rozmowy o podwyższonej opłacie (tzw. ?Rozmowy Premium?)
- na wideorozmowy.

Analiza reklamowanej faktury wykazał wykonanie połączeń międzynarodowych do Belgii. Takie połączenie są dodatkowo doliczanie do limitu 39.00 zł w posiadanej usłudze Jeden na wszystko.

Wyrażam nadzieję, że przedstawione informacje okażą się pomocne w zgłaszanej sprawie.
Pozdrawiam
Katarzyna Klowan
Doradca Klienta nju mobile"

Wszystko fajnie tylko "doradca" pominął istotną informację iż mam aktywną - od samego początku - usługę blokady połączeń międzynarodowych.

 

"Zawyżanie" faktur (2015-10-01 12:10)

Twój telefon to doskonale wiesz co z nim robiłeś. Jeśli dzwoniłeś za granicę to teraz nie cwaniakuj udając Greka, tylko płać za wykonane połączenia.

Spróbuj wykonać połączenie międzynarodowe na "zaufany" numer, żeby z automatu nie było odebranego połączenia, wtedy jeśli masz wolną linię to nie masz blokady, jeśli będzie komunikat o braku możliwości wykonania połączenia to masz blokadę.

Blokada ustawiona w serwisie www nie jest tożsama z faktyczną blokadą połączeń międzynarodowych. Tą trzeba dodatkowo aktywować w telefonie wybierając stosowną usługę zakazu połączeń w MENU telefonu. Domyślne "hasło zakazu" potrzebne do aktywacji/deaktywacji usługi zakazu połączeń w MENU telefonu to 9999.

[edytowane przez nju_klient o 12:13 w dniu 2015-10-01]
 

"Zawyżanie" faktur (2015-10-01 16:08)

Telefon jest służbowy - nikt nie będzie analizował do kogo oddzwania.
Po to jest aktywacja tej usługi aby możliwość takiej rozmowy były blokowane.
Wszystkie dodatkowo płatne - ponad 39zł -  są zablokowane.
Nie ja ustalałem warunki umowy a jedynie je zaakceptowałem.

Jak nie masz nic sensownego do dodania to daruj sobie cwaniakowanie i pisanie głupot.

~gość1443708503811

 

"Zawyżanie" faktur (2015-10-01 20:12)

Twoje słowa tylko potwierdzają, że wykonałeś połączenie międzynarodowe, a teraz nie chcesz za nie zapłacić i szukasz wymówki, żeby siebie usprawiedliwić.
Dla mnie to zwykłe cwaniakowanie.

Napisałem Tobie szczegółowo jak działa blokada połączeń międzynarodowych, jeśli to dla Ciebie głupoty i nie rozumiesz słowa pisanego to trudno, ewentualnie poproś kolegę, który jest kumaty i Ci to wytłumaczy.

 

"Zawyżanie" faktur (2015-10-02 21:58)

Masz problemy emocjonalne, chcesz się dowartościować, nikt cię nie lubi.
Jesteś głupi czy tylko udajesz przygłupa.
Takich ekspertów średnio-rozgarniętych zatrudniają jako hejterów?

Blokady są po to by nie można było z nich - usług - korzystać.

 

"Zawyżanie" faktur (2015-10-03 09:42)

Rwiedentnie zawyżaja faktury i to teraz odczulam na wlasnej skurze 
telefon znizczony przednia szybka koszt naprawy ponad 20 zl tyle kosztuje praktyczni nowy telefon zaginal mi zablokowany numer polaczenia telefon
Dziwnym trafem znalazl sie w anglii i wydzwanial na numery w Polsce kiedy ewidentnie byl wylaczony bo saam wydzwanialam na ten numer poki sie komorka nie rozladowala 
nie zdziwie sie jak jeszcze ja znajde w domu w tym czasie juz od tygodnia czekalam na duplikat karty wiec nie ma opcji by ktos dzwonil z tego numeru
zawyzony rachunek mial byc tylko do 39 a tymczasem mam na ponad 66 !!!!!!!!!!!!!!

 

"Zawyżanie" faktur (2015-10-03 11:09)

Blokada na połączenia nie działa ? Coś chyba nie tak....

 

"Zawyżanie" faktur (2015-10-03 15:08)

Jak pisałem w zgłoszeniu - reklamacji - jest to 3 przypadek w przeciągu 12 miesięcy.
W moim przypadku "wyłapanie" zawyżonej faktury jest łatwe bo mam wyłączone wszystkie dodatkowo płatne "usługi". Wszystko ponad 39zł jest "zawyżeniem".
Trudno mi sobie wyobrazić możliwość wyłapania złego naliczania gdybym miał aktywne jakieś dodatkowo płatne.

Druga sprawa to sposób załatwienia reklamacji i odpowiedź na to zgłoszenie.
"Katarzyna Klowan Doradca Klienta nju mobile" albo jest niekompetentna - w co wątpię - lub z premedytacja pomija fakt iż usługi dodatkowo płatne mam wyłączone (pierwsze co zrobiłem po aktywacji numeru w nju to je wyłączyłem).

 

"Zawyżanie" faktur (2015-10-05 20:59)

@Krzysiek-krze
blokada na międzynarodowe działa ale trzeba ją aktywować jak pisałem wyżej, sam to sprawdzałem empirycznie.

Wcześniej pisał o tym @takisobieklient w wątku:
http://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,90200005,title,nie-dzialajace-blokady-,watek
i podawał wtedy kod, choć nie pamiętam, czy kod testowałem ale z poziomu menu telefonu spokojnie blokadę na międzynarodowe włączyłem.

 

"Zawyżanie" faktur (2015-10-14 11:58)

histeria i oburzenie :D 
a czy przypadkiem umowę z nju mobile nie mogą podpisywać tylko osoby fizyczne? jak więc telefon jest "służbowy"? :P prawdopodobnie to niezgodne z regulaminem.

odpowiedź

" | Zawyżanie" ( faktur)

Blokada na połączenia nie działa ? Coś chyba nie tak....
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

29 gości i 0 zalogowanych użytkowników