masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Powiem tak ja tez mam juz dosc !!!!!!!! To oszusci .. Nie pamietam kiedy płacilam te 39 zl mam ciagle rachunki powyzej 59 !!!! i nie mam pojecia ZA CO!!
Prosze o rade gdzie sie przeniesc , alechyba do mobile tam wiem ze jak daja na wyszystko to tyle sie placi a tu ciagle jestjakis szwindel i reklamacje sa do niczego ...
Rwiedentnie zawyżaja faktury i to teraz odczulam na wlasnej skurze
telefon znizczony przednia szybka koszt naprawy ponad 20 zl tyle kosztuje praktyczni nowy telefon zaginal mi zablokowany numer polaczenia telefon
Dziwnym trafem znalazl sie w anglii i wydzwanial na numery w Polsce kiedy ewidentnie byl wylaczony bo saam wydzwanialam na ten numer poki sie komorka nie rozladowala
nie zdziwie sie jak jeszcze ja znajde w domu w tym czasie juz od tygodnia czekalam na duplikat karty wiec nie ma opcji by ktos dzwonil z tego numeru
zawyzony rachunek mial byc tylko do 39 a tymczasem mam na ponad 66 !!!!!!!!!!!!!!