masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Witam. Wykupiłam roaming, ale znów gdy byłam za granicą okazało się że nie mogę wykonać połączenia i nie można się do mnie dodzwonić.
W związku z tym chyba zrezygnuję z nju gdyż znów wyjeżdzam i nie wiem co robić
Mam podobny problem. Nie mam aktywnej żadnej blokady, bo wszytskie sprawdziłam, a jak próbuję się dodzwonić do BOK to rozmawiam z maszyną, nie wiem jaką wybrać konfigurację, żeby dotrzeć do człowieka. Jakaś rada?
Jak sprawdzić stautus takiego zlecenia?