masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Przeszedłem na buzz w trakcie śodków na koncie na doładowywanie.
Przyszło mi sporo smsów,że jestem już w taryfie na abonament, że witamy,
że nowa taryfa itp... . Cały czas jednak przychodziły smsy, że kończąmi
się środki. jak doszło do zera, to mi zblokowało połączenia wychodzące.
Conależy zrobić, żeby w buzz dało sie dzwonić do kogoś?
czyteż dostanę fakturę na cztery dychy?
Przeszedłem na buzz w trakcie śodków na koncie na doładowywanie. Przyszło mi sporo smsów,że jestem już w taryfie na abonament, że witamy, że nowa taryfa itp... . Cały czas jednak przychodziły smsy, że kończąmi się środki. jak doszło do zera, to mi zblokowało połączenia wychodzące.
Conależy zrobić, żeby w buzz dało sie dzwonić do kogoś?