masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Jeżeli włączysz wszystko za 29 to tyle zapłacisz za rachunek nic więcej... no chyba że na stacjonarne to wtedy doliczą tyle ile wykorzystasz
Ja dwa tyg temu przeniosłem numer z aktywną ofertą wszystko komórkowe 29 i ku memu zdziwieniu również mam 5 GB dlaczego co i jak nie wiem... szukam odpowiedzi na forum ale prawdę mówiąc nigdzie konkretnie nikt nie mówi a pytać obsługi nie będę bo jeszcze zabiorą :)
Zobaczymy ile będzie w kolejnym cyklu rozliczeniowym
Ja jakieś dwa tygodnie temu miałem podobny przypadek po przejściu od play, zgłoszenie telefoniczne do nju w ciągu dwóch dni wszystko wróciło do normy - jak Pani powiedziała telefonicznie niestety takie przypadki są nagminne jak ktoś ucieka od play do innych operatorów.