masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Co za koleś....... Szkołę jakąś kończyłeś? Czytać ze zrozumieniem nauczyli?
NIE
to jest odpowiedź na post:
sama sieć komórkowa nie jest potrzebna (...) za dostęp do netu swojemu dostawcy netu (może nim być sieć komórkowa i wtedy zużywamy pakiet danych)
Sieć komórkowa nie jest potrzebna do komórkowego transferu danych..... seems legit!
to jest odpowiedź na post:
Teraz patrzę na stan konta na dodatkowym a tam już 50 zł dodatkowo naliczone. To jest dopiero MASAKRA!!!
Po prostu miałeś pecha. Rozpatrzą reklamację, poprawią błąd i będzie cacy.
to jest odpowiedź na post:
Brak jakiegokolwiek kontaktu, doradcy, obsługi klienta - czegokolwiek. Ja nie zamierzam opłacać ten FV dopóki ktoś nie skontaktuje się ze mną i wyjaśni krok po kroku
Haha ale foszka strzelasz, jeszcze nózią tupnij! No i nie zapomnij zapłacić odsetek od tej fakturki jak już zmądrzejesz.