forumnju z rachunkiemofertaBłędne dane w zamówieniu

Błędne dane w zamówieniu

 

Błędne dane w zamówieniu (2013-09-10 10:22)

Witam, 
W zeszłym tygodniu prze pomyłkę wprowadziłam błędną ulice w zamówieniu. Dwukrotnie rozmawiałam z konsultantem sklepu nju mobile z prośbą o anulowanie mojego zamówienia. Niestety Pomimo obietnic, nie dostałam takiego potwierdzenia na maila, a wczoraj otrzymałam informację o nadaniu przesyłki kurierskiej DPD. Dziś poinformowałam kuriera o zmianie adresu. Pytanie jednak czy mogę taką umowę podpisać? Czy mogę przekreślić nazwę ulicy i wpisać właściwą? Proszę o pilną odpowiedź. 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~agata

 

Błędne dane w zamówieniu (2013-09-10 14:08)

Jeśli dotyczy to tylko adresu dostarczenia przesyłki, to możesz odebrać w innym miejscu. Lepiej nic nie przekreślać, tylko po podpisaniu umowy zadzwonić do Nju i poprosić o zmianę danych adresowych. Jak będziesz dzwonić do Nju przygotuj SuperPin, na tej podstawie będą mogli dokonać zmian w adresie głównym lub do korespondencji.

Ewentualnie możesz, nie odbierać przesyłki od kuriera i złożyć zamówienie jeszcze raz

[edytowane przez pigula o 14:09 w dniu 2013-09-10]
odpowiedź została zgłoszona do moderacji

odpowiedź

Błędne dane w zamówieniu | ~agata (10.09.2013, 10:22)

Witam, 
W zeszłym tygodniu prze pomyłkę wprowadziłam błędną ulice w zamówieniu. Dwukrotnie rozmawiałam z konsultantem sklepu nju mobile z prośbą o anulowanie mojego zamówienia. Niestety Pomimo obietnic, nie dostałam takiego potwierdzenia na maila, a wczoraj otrzymałam informację o nadaniu przesyłki kurierskiej DPD. Dziś poinformowałam kuriera o zmianie adresu. Pytanie jednak czy mogę taką umowę podpisać? Czy mogę przekreślić nazwę ulicy i wpisać właściwą? Proszę o pilną odpowiedź. 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

35 gości i 0 zalogowanych użytkowników