Pomoc technniczna

 

Pomoc technniczna (2013-07-10 20:26)

Wiem, że w nju jest taka opcja ale zirytował mnie termin czekania na odpowiedź od kilku dni do miesiąca. Dziś podpisałem umowę z nju na abonament. Chciałem skonfigurować internet w telefonie wegług instrukcji pod dany model telefonu. Chodzi o telefon Samsung GT-S5830 Ace. Niestety 4 razy konfigurowałem według instrukcji i internet nadal nie działa. Uważam, że nju mogło popełniłnić błąd w opisie, gdyż ja telefon niedawno miałem w servisie i wszystko działa jak należy. Czekam na odpowiedź i pomoc w tej sprawie, pozdrawiam.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Pomoc technniczna (2013-07-10 20:27)

użytkownik numeru 513955393. A i dlaczego numer *620 nie jest dla mojego konta?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Pomoc technniczna (2013-07-10 20:46)

Tutaj masz parametry usługi do konfiguracji ręcznej http://ustaw.njumobile.pl/Information/ConfigurationParameters 


Powinno wystarczyć wpisanie:


nazwy użytkownika
hasła 
apn


W KOMUNIKACJASIECI TELEFONII KOMÓRKOWEJ jakie masz punkty dostępowe widoczne i jakie są ich ustawienia?


transmisja danych w ustawieniach jest włączona?


Co masz na myśli mówiąc że numer nie jest dla Twojego konta?

[edytowane przez sosen o 20:47 w dniu 2013-07-10]
odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Pomoc technniczna (2013-07-10 20:56)

"użyj danych pakietowych" jest włączone, a Internet GPRS jest wybrany (zielona kropka) 4 razy postępowałem według instrukcji dokładnie i nic. Jestem osobą która nie zwykła się łatwo poddawać, ale tutaj dokłanie wykonywałem wszystko tak jak zostało opisane w opisie.

Dzwoniąc pod numer słysze "dla twojego planu taryfowego, usługa jest niedostepna"

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1373482560102

 

Pomoc technniczna (2013-07-10 20:57)

"użyj danych pakietowych" jest włączone, a Internet GPRS jest wybrany (zielona kropka) 4 razy postępowałem według instrukcji dokładnie i nic. Jestem osobą która nie zwykła się łatwo poddawać, ale tutaj dokłanie wykonywałem wszystko tak jak zostało opisane w opisie.

Dzwoniąc pod numer słysze "dla twojego planu taryfowego, usługa jest niedostepna"

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Pomoc technniczna (2013-07-10 21:00)

To jest nowy numer czy przeniesienie z innej sieci? Jest jakaś ikona przy zasięgu (E/3G/H)?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Pomoc technniczna (2013-07-10 21:24)

Możesz jeszcze spróbować zrobić test krzyżowy, przełóż kartę do innego telefonu i zobacz jak się zachowuje, ewentualnie inną kartę do Twojego telefonu, dzięki temu sprawdzisz czy problem leży po stronie karty czy telefonu

Co do problemów z połączeniem pod *620, możliwe, że dane nie odświeżyły się jeszcze na karcie i dlatego tak się dzieje, zazwyczaj takie odświeżenie trwa 24h

[edytowane przez pigula o 21:29 w dniu 2013-07-10]
odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Pomoc technniczna (2013-08-09 08:13)

Witam,
ja też mam problem z internetem. W lipcu wszystko działało. Z końcem miesiąca cisza. Wi-fi działa ale internet w nju już nie. Od 6 sierpnia jest nowy okres rozliczeniowy. Załadowałam 700MB i d.... Ustawienia raczej ok, tym bardziej, że w zeszłym miesiącu internet działał. Ktoś ma jakiś pomysł co jest nie tak?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~asik

 

Pomoc technniczna (2013-08-09 12:32)

Na facebooku Orange napisali, że są jakieś problemy z siecią i trudności w dostępie do neta, a jak wiadomo NJU korzysta z infrastruktury Orange więc utrudnienia pewnie dotyczą też kart w  NJU. Podobno trwają już prace naprawcze.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Pomoc technniczna (2017-03-17 08:59)

witam ! jak ustawić internet w telefonie samsung a3 2016 rok

~kosmita82

odpowiedź

Pomoc technniczna | sosen (10.07.2013, 20:46)

Tutaj masz parametry usługi do konfiguracji ręcznej http://ustaw.njumobile.pl/Information/ConfigurationParameters 


Powinno wystarczyć wpisanie:


nazwy użytkownika
hasła 
apn


W KOMUNIKACJASIECI TELEFONII KOMÓRKOWEJ jakie masz punkty dostępowe widoczne i jakie są ich ustawienia?


transmisja danych w ustawieniach jest włączona?


Co masz na myśli mówiąc że numer nie jest dla Twojego konta?

wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

25 gości i 0 zalogowanych użytkowników