Pomoc technniczna

 

Pomoc technniczna (2017-04-27 21:14)

W Samsungu Galaxy A5 przeniesionym z Playa nie miałem połączenia z internetem mimo konfiguracji przez SMSa. Dopiero po wejściu w Sieci telefonii komórkowej - Nazwy punktów dostępu - Internet GPRS APN - Protokół APN trzeba było zmienić opcję z IPv6 na IPv4. Pomogło.

~luka

 

Pomoc technniczna (2017-05-11 22:26)

to jest odpowiedź na post:

W Samsungu Galaxy A5 przeniesionym z Playa nie miałem połączenia z internetem mimo konfiguracji przez SMSa. Dopiero po wejściu w Sieci telefonii komórkowej - Nazwy punktów dostępu - Internet GPRS APN - Protokół APN trzeba było zmienić opcję z IPv6 na IPv4. Pomogło.




Witam! Ja mam samsunga A5 2016 i właśnie nie mogę ustawić tego internetu, a smsa nie dostałem-czy mógłbym prosić o rozpisanie po kolei?
Pozdrawiam Cezary

odpowiedź

Pomoc technniczna | gość1373480769675 (10.07.2013, 20:26)

Wiem, że w nju jest taka opcja ale zirytował mnie termin czekania na odpowiedź od kilku dni do miesiąca. Dziś podpisałem umowę z nju na abonament. Chciałem skonfigurować internet w telefonie wegług instrukcji pod dany model telefonu. Chodzi o telefon Samsung GT-S5830 Ace. Niestety 4 razy konfigurowałem według instrukcji i internet nadal nie działa. Uważam, że nju mogło popełniłnić błąd w opisie, gdyż ja telefon niedawno miałem w servisie i wszystko działa jak należy. Czekam na odpowiedź i pomoc w tej sprawie, pozdrawiam.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

17 gości i 0 zalogowanych użytkowników