forumnju z rachunkiemofertaLimit należności

Limit należności

 

Limit należności (2015-01-29 21:03)

Witam chciałbym się dowiedzieć co oznacza w dziale Faktury limit należności 100,00 PLN ? I jeszcze jedno pytanie czy mogę na bieżąco sprawdzać swoje koszty ? Tzn: ile jest wydzwonione?

 

Limit należności (2015-01-31 13:45)

<BR><font size="2">SKOPIOWANE :</font><BR><font size="2">Limit należności to określona indywidualnie przez nju mobile górna granica Twoich zobowiązań. </font><BR><font color="#185d68" size="2">
</font><BR><font size="2">Jeśli zdarzy ci się, że przekroczysz limit, nju mobile może zobowiązać Cię do wpłacenia kaucji, zawiesić możliwość wykonywania połączeń wychodzących lub zablokować możliwość korzystania z niektórych usług np. roamingu.</font><BR><font color="#185d68" size="2">
</font><BR><font size="2">Aby sprawdzić swój limit należności, zaloguj się w zakładce moje kontonastępnie wybierz opcję faktury. Po podaniu kodu z SMS, będziesz mógł sprawdzić wysokość limitu. Jeśli nie zarejestrowałeś się jeszcze na portalu, zrób to teraz. </font><BR><font color="#185d68" size="2">
</font><BR><font size="2">Dodatkowe szczegóły dotyczące limitu należności znajdziesz w Regulaminie świadczenia usług dla Abonentów nju mobile</font><BR><font size="2">
</font><BR><font size="2">Poprzez stronę i swoje konto możesz sprawdzić swoje koszty czy historię połączeń.</font>

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~xycajqwu

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~xycajqwu

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~xycajqwu

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~xycajqwu

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~xycajqwu

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~xycajqwu

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~xycajqwu

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~xycajqwu

odpowiedź

Limit należności | arrowwy (29.01.2015, 21:03)

Witam chciałbym się dowiedzieć co oznacza w dziale Faktury limit należności 100,00 PLN ? I jeszcze jedno pytanie czy mogę na bieżąco sprawdzać swoje koszty ? Tzn: ile jest wydzwonione?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

33 gości i 0 zalogowanych użytkowników