forumnju na kartęofertaFatalna jakość obsługi klienta

Fatalna jakość obsługi klienta

 

Fatalna jakość obsługi klienta (2015-01-27 13:35)

<BR><font color="#185d68">W związku z opóźnieniem płatności wyłączyli Państwo możliwość korzystania z telefonu. Po mimo dokonania wpłaty i przesłaniu Państwu potwierdzenia w dniu 23.01.2015 telefon nie został odblokowany. Kolejnego dnia przesłałem Państwu kolejny raz potwierdzenie przelewu i kolejny raz i w niedzielę ponownie oraz w poniedziałek oraz wtorek. Jednocześnie zgłosiłem problem poprzez konto klienta niestety do dnia dzisiejszego zgłoszenia w tej sprawie nie zostały nawet podjęte. Pisałem również do Państwa na FB. Mimo otrzymania informacji,że telefon zostanie odblokowany w okresie 24h od wysłania potwierdzenia dokonania wpłaty, nic takiego się nie stało. Napisałem więc do Państwa za pośrednictwem strony FB POMOC zero reakcji. Za namową przez państwa konsultanta najpierw kazano mi zrestartować telefon wyjąc i w łożyć kartę postanowiłem też znając Państwa nieudolność - pomodlić się - nic nie pomogło. Ze względu na fakt iż opłatę uiściłem wraz z odsetkami a nawet dokonałem nadpłaty żądam zwrotu pieniędzy za okres zbędnego złośliwego blokowania wykonywania połączeń ponad czas niezbędnie konieczny. Jednocześnie całą sprawę postanowiłem zgłosić do UOKiK dołączając całą dokumentacje czyli 1. 16 maili do Państwa. 2. Informację ze strony FB o tym iż telefon zostanie odblokowany w okresie 24h, 3.Screen ekranu nie podjętych zgłoszeń na koncie klienta do dnia dzisiejszego. 4 korespondencję mailową oraz udokumentowaną akcje reanimacji osoby starszej, której jestem prawnym opiekunem, z którą obecnie zamieszkuję, a która ma dom w miejscu odludnym 3km drogą leśną do najbliżej drogi asfaltowej. Jednocześnie przesyłam całość materiałów do mediów może ich to też zainteresuje.</font><BR>

 

Fatalna jakość obsługi klienta (2015-02-02 23:57)

Współczuję, ale tak to jest z operatorem wirtualnym. Dlatego ja mam telefon w Orange i nigdzie się nie wybieram. Fakt, jest trochę drożej, ale mogę zadzwonić o każdej porze i zawsze jakaś żywa osoba tam pomoże :-)
Widzę na forum, że wiele osób ma podobny problem, że po założeniu blokady, trzeba długo czekać. Warto sobie ustawić e-fakturę na maila, wtedy łatwiej pamiętać o przelewie.

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~mk0

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~starytmobileowiec

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~starytmobileowiec

odpowiedź

Fatalna jakość obsługi klienta | lampart (27.01.2015, 13:35)

<BR><font color="#185d68">W związku z opóźnieniem płatności wyłączyli Państwo możliwość korzystania z telefonu. Po mimo dokonania wpłaty i przesłaniu Państwu potwierdzenia w dniu 23.01.2015 telefon nie został odblokowany. Kolejnego dnia przesłałem Państwu kolejny raz potwierdzenie przelewu i kolejny raz i w niedzielę ponownie oraz w poniedziałek oraz wtorek. Jednocześnie zgłosiłem problem poprzez konto klienta niestety do dnia dzisiejszego zgłoszenia w tej sprawie nie zostały nawet podjęte. Pisałem również do Państwa na FB. Mimo otrzymania informacji,że telefon zostanie odblokowany w okresie 24h od wysłania potwierdzenia dokonania wpłaty, nic takiego się nie stało. Napisałem więc do Państwa za pośrednictwem strony FB POMOC zero reakcji. Za namową przez państwa konsultanta najpierw kazano mi zrestartować telefon wyjąc i w łożyć kartę postanowiłem też znając Państwa nieudolność - pomodlić się - nic nie pomogło. Ze względu na fakt iż opłatę uiściłem wraz z odsetkami a nawet dokonałem nadpłaty żądam zwrotu pieniędzy za okres zbędnego złośliwego blokowania wykonywania połączeń ponad czas niezbędnie konieczny. Jednocześnie całą sprawę postanowiłem zgłosić do UOKiK dołączając całą dokumentacje czyli 1. 16 maili do Państwa. 2. Informację ze strony FB o tym iż telefon zostanie odblokowany w okresie 24h, 3.Screen ekranu nie podjętych zgłoszeń na koncie klienta do dnia dzisiejszego. 4 korespondencję mailową oraz udokumentowaną akcje reanimacji osoby starszej, której jestem prawnym opiekunem, z którą obecnie zamieszkuję, a która ma dom w miejscu odludnym 3km drogą leśną do najbliżej drogi asfaltowej. Jednocześnie przesyłam całość materiałów do mediów może ich to też zainteresuje.</font><BR>
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

34 gości i 1 zalogowanych użytkowników