Czat.

 

Czat. (2020-02-19 15:31)

to jest odpowiedź na post:

Dostalem fakture na 98 zl i nie wiem za co , przecież regularnie płacę rachunki.

Skoro dostałeś fakturę to tam jest za co taki rachunek.

~gość1582122711982

 

Czat. (2020-03-23 10:39)

Dzień dobry. Zamówiłem nju internetowy od Państwa kurierem. Nie ma mnie w domu i nie mogę odebrać karty i umowy. Czy mogę teraz w jakis sposób zrezygnować, odstąpić od umowy? Jakie to są koszty?

~dagacky

 

Czat. (2020-03-23 18:06)

Dzień dobry :) Wystarczy nie odbierać zamówienia. Jeżeli nie podpiszesz umowy, to numer nie będzie aktywowany, stąd nie ma od czego odstępować. Żadnych kosztów nie będzie. Pozdrawiam :) 

[edytowane przez pilotka o 18:21 w dniu 2020-03-23]
 

Czat. (2020-04-06 08:03)

hej, od kilku tygodni mam na 2 telefonach xiaomi z nju mobile problem czasowy z internetem, dokładniej mówiąc kilka razy dziennie nie mamy dostępu do internetu wyłączenie i włączenie telefonu nie pomaga. Może trzeba wymienić kartę SIM? 

 

Czat. (2020-04-06 09:44)

W pierwszej kolejności zgłoś problem techniczny przez formularz kontaktowy , może w w twojej  okolicy  jest coś nie tak .

~gość1586159060804

 

Czat. (2020-04-06 09:51)

Cześć :) Nim wymienisz kartę, wyślij zgłoszenie techniczne do Biura Obsługi Klienta przez formularz kontaktowy, sprawdzą czy w Twojej lokalizacji nie ma żadnych utrudnień. Podaj dokładny adres (wraz z podaniem kodu pocztowego). Chyba, że problem występuje niezależnie od miejsca, gdzie korzystasz z transmisji danych. Pozdrawiam :) 

 

Czat. (2020-04-07 08:59)

Witam. Dlaczego po zapłacie faktury nie otrzymuję powiadomienia SMS, że daną fakturę zapłacono? ostatni raz takiego SMSa otrzymałem w grudniu 2019.

 

Czat. (2020-04-07 10:20)

Z automatu nie zawsze przychodzi sms , natomiast zawsze można sprawdzić czy zaksięgowano wpłatę logując się na swoje konto .

~gość1586247613178

 

Czat. (2020-04-07 10:37)

Hej :) Tak, od pewnego czasu w nju jest problem z wysyłką SMS-ów z podziękowaniem za wpłatę. Pozdrawiam :) 

 

Czat. (2020-04-09 12:41)

Dzień dobry


Przez ostatnie dwa miesiące nie otrzymałem faktury na maila. Za to przypomnienie o płatności już przychodzi.
Mam prośbę o przywrócenie wysyłki e-faktur

odpowiedź

Czat. | ~nowalijka (25.03.2014, 22:00)

Jak można nawiązać czat z konsultantem? W żadnych zakładkach nie mogę tego znaleźć. 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

14 gości i 1 zalogowanych użytkowników