forumnju na kartęusługiProblem z ponowną aktywacją usługi do wszystkich

Problem z ponowną aktywacją usługi do wszystkich

 

Problem z ponowną aktywacją usługi do wszystkich (2013-07-20 04:35)

Usługa do wszystkich skończyła mi się 16.07. Następnie przez 16 godzin czekałem, aż system zrealizuje wyłączanie usługi (tzn naliczało normalnie już od północy tylko blokowało możliwość ponownego włączenia). W końcu się doczekałem i myślałem, że teraz już będzie z górki i wysłałem aktywację usługi. Niestety od wysłania aktywacji minęło już 60 godzin i dalej ma status oczekujące (usługa w trakcie zmiany).
Oczywiście zrobiłem zgłoszenie, ale od zgłoszenia minęło już 35 godzin i też nikt nie raczył mi jeszcze odpowiedzieć. Nie wiem czy traktowanie klientów jak bydło jest tu normą czy po prostu mam pecha. Niestety chyba będzie trzeba pomyśleć o migracji do innej sieci.
Szkoda, bo pierwszy kontakt był bardzo pozytywny - przeniesienie numeru, wyłączenie poczty głosowej i pierwsze włączenie usługi do wszystkich trwało łącznie około 30 min.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Problem z ponowną aktywacją usługi do wszystkich (2013-07-20 09:22)

Witam ja od wczoraj mam ten sam problem ale dodatkowo nie moge wysłac zadnego sms-a nie wiem czemu moge dzwonic i odbierac smsy ale juz nie wysyłac i usluga promocji jest aktywna ale niedostaje informacji ze przekroczyłem 2zł wydałem wiecej mam nadzieje ze szybko uporaja sie z tym problemem

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Problem z ponowną aktywacją usługi do wszystkich (2013-07-20 11:34)

@sony

W takim przypadku tylko zgłoszenie. BOK najczęściej na zgłoszenia odpowiada w ciągu 14 dni :-( 


@gość1374304920751

Jaki masz komunikat przy próbie wysłania wiadomości? Sprawdzałeś numer centrum SMS? Jaki jest wpisany w tym momencie?

[edytowane przez sosen o 11:35 w dniu 2013-07-20]
odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Problem z ponowną aktywacją usługi do wszystkich (2013-07-21 11:50)

mam wpisane SMSC CENTERTEL nr.tel 501 200 777 umnie jak wysyłem wiadomosc to zatrzymywalo sie i po jakims czasie pojawiało info ze wiadomosc niezostala wyslana zobacz szczeguły

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1374400254037

 

Problem z ponowną aktywacją usługi do wszystkich (2013-07-21 16:42)

jak wysyłam wiadomosc to pisze ze próba wyslaniaa  niepowiodła sie spróbuj ponownie a SMSC CENTERTEL pisze z nr telefonu juz na fabryczne ustawienia robiłem i nic nie dawało nawet promocyjne nie mam pisze ze jest aktywne i nie pisze od do tylko  posiadasz właczona promocje wzane jest do ( 0, date dd.MM.yy) i to wszystko

[edytowane przez zgredziu o 16:47 w dniu 2013-07-21]
odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Problem z ponowną aktywacją usługi do wszystkich (2013-07-21 19:28)

A jaki jest tam numer i jaki masz model telefonu?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Problem z ponowną aktywacją usługi do wszystkich (2013-07-23 08:23)

no juz mi naprawili to wina ich byla i przeprosili mnie  bo usługa niedziałala to mi zablokowali wychodzace smsy

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~galpiudb

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~galpiudb

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~galpiudb

odpowiedź

Problem z ponowną aktywacją usługi do wszystkich | sony (20.07.2013, 04:35)

Usługa do wszystkich skończyła mi się 16.07. Następnie przez 16 godzin czekałem, aż system zrealizuje wyłączanie usługi (tzn naliczało normalnie już od północy tylko blokowało możliwość ponownego włączenia). W końcu się doczekałem i myślałem, że teraz już będzie z górki i wysłałem aktywację usługi. Niestety od wysłania aktywacji minęło już 60 godzin i dalej ma status oczekujące (usługa w trakcie zmiany).
Oczywiście zrobiłem zgłoszenie, ale od zgłoszenia minęło już 35 godzin i też nikt nie raczył mi jeszcze odpowiedzieć. Nie wiem czy traktowanie klientów jak bydło jest tu normą czy po prostu mam pecha. Niestety chyba będzie trzeba pomyśleć o migracji do innej sieci.
Szkoda, bo pierwszy kontakt był bardzo pozytywny - przeniesienie numeru, wyłączenie poczty głosowej i pierwsze włączenie usługi do wszystkich trwało łącznie około 30 min.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

32 gości i 0 zalogowanych użytkowników