masz pytania do oferty?
690 300 400
nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-22:00,
sob.-niedz. 10:00-21:00
opłata zgodna z cennikiem operatora
masz pytania do usług i płatności?
690 610 610 lub *610
Biuro Obsługi Klienta jest czynne:
pon.-sob. 6:00-22:00
bezpłatne połączenie
Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Rejestrujesz na ten numer, który działa teraz w NJU, czyli pewnie tymczasowy. Jak już Ci przeniosą numer to zmieni Ci się login na numer docelowy.
To chyba lepiej, że uruchamiają na tej samej karcie. Przechodząc z Orange do NJU unikasz całego tego zamieszania z numerem tymczasowym, przerwy do 24h na numerze głównym i zamieniania kart.
Sam mam kartę jeszcze z logo IDEA, więc więcej niż te 6 lat, a mam i takie co mają ponad 10 lat i działają. Jedyny powód do zmiany takiej karty to wymiana na microSIM czy nanoSIM jeśli nie chce się ich samemu przyciąć.
Przy składaniu zamówienia jest podsumowanie zakupów, w którym między innymi są podane wszystkie opłaty jednorazowe i miesięczne (można to zapisać sobie w postaci pdf). Jeśli ekofaktura była zaznaczona to powinieneś tam mieć opłatę aktywacyjną 0zł. Jeśli zapisałeś to podsumowanie to sprawdź jak tam masz. Dodatkowo na umowie powinieneś mieć w opcjach dodatkowych wpisane Ekofaktura.