to jest odpowiedź na post:
Dzień dobry.
Płatności były dokonywane w terminie. Czerwcowy pakiet internetowy został wykorzystany i internet miał zwolnic, ale niestety można powiedzieć, że właściwie nie działał (nie byłam w stanie opłacić nawet rachunku za lipiec i musiałam skorzystać z telefonu i internetu innej osoby). Minęło około 5 dni od oplacenia faktury za lipiec, internet nadal praktycznie nie działa, a na moim koncie jest informacja, że został on wykorzystany. Ale czy nie powinien on się odnowić po dokonaniu płatności skoro mamy już kolejny miesiąc? Pozdrawiam
Cześć. Internet odnawia się wraz z początkiem nowego okresu rozliczeniowego, nie z dniem opłacenia faktury. Sprawdź na swoim koncie w zakładce "Stan konta", kiedy zaczyna się on u Ciebie. Będzie to data na górze strony.
Co do prędkości, to po wykorzystaniu pakietu internet faktycznie zwalnia, ale tak mocno, że czasem wydaje się, jakby nie działał w ogóle. Z technicznej strony, to spowolnienie ogranicza prędkość do 1 Mbit/s, czyli tak, jak działała neostrada jakieś 10-15 lat temu :) Jeśli porównasz, jak wyglądały strony internetowe wtedy i teraz (im ładniesza, bardziej kolorowa strona, tym więcej danych trzeba przesłać), to już wiesz, dlaczego masz wrażenie, że nie działa :)